maandag 20 juli 2015

Postallove bestelling.

Het werd weer eens tijd om Postcrossing kaartjes te bestellen! Vaak bestel ik bij dezelfde site, omdat ze leuke en goedkope ansichtkaarten hebben. Maar soms wil je ook met kaartjes die je verstuurd, iets anders. En ik wil meer gaan doen met kaartjes swappen. Swappen? Ja, swappen. Zo noemen ze in de Postcrossing wereld dat je elkaar kaartje stuurt, buiten Postcrossing om, dus zonder Postcrossing ID, maar je kan elkaar leren kennen via Postcrossing, of via Postcrossing groepen op Facebook.

Nu ben ik groot fan geworden van de ''Greetings from...'' kaartjes, wat mij leuk lijkt om te gaan sparen van landen die ik mooi vind, zoals Finland die het noorderlicht erop heeft staan en Oostenrijk met mooie bergen. En deze heb ik op deze website gevonden: Postallove! Het is een mooie website die naast de ''Greetings from...'' kaarten nog meer mooie kaarten verkoopt. Superblij mee en vandaag kon ik eindelijk mijn bestelling ophalen! (Omdat hij natuurlijk geleverd werd op het moment dat ik niet thuis was, en je weer een werkdag moet wachten met het weekend ertussenin... Yup haha) Bij deze: 

Ten eerste moet ik zeggen dat de verpakking mij echt verrast! Normaal krijg je iets in een enveloppe, maar hier krijg je het in een doos én ingepakt in bubbeltjes plastic!

Leuk briefje er ook bij, zo zie je trouwens ook dat de kaartjes op deze site niet eens zo heel duur zijn :) 

En nog eens tot mijn verrassing met een gift erbij! Nog 3 mooie kaartjes erbij gekregen! :)

In totaal 47 kaartjes besteld voor €17,75. Vind ik netjes! En dan nog de verzendkosten erbij. De webshop zit in Polen en de verzendkosten naar Nederland zijn €6,90. Ik ben er blij mee!

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten