donderdag 20 november 2014

Back!

Hello everyone!

Ik probeer langzaam maar zeker het bloggen weer op te gaan pakken. Ik heb nog niet echt alle inspiratie weer na deze rare periode maar het gaat beter. Afgelopen weekend ben ik een lekker lang weekend weg geweest naar Denemarken en Zweden met een collega waar ik ook goed mee bevriend ben. En ja daar was ik echt ff aan toe. Gewoon de rust in Zweden en ook heel veel mooie natuur gezien in beide landen. En natuurlijk in Kopenhagen veel gezien! Echt super! Het was wel koud, waaide hard en het was bewolkt, maar het was droog overdag, pluspunt haha.

Maar zoals ik al zei: ik wil het bloggen weer gaan oppakken! Weer met leuke dingetjes, DIY, postcrossing updates, weetjes, tips? Wie weet! Ik doe mijn best! Nu moet ik eerst boodschappen halen, want ik heb zin in pizza!



Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten