zondag 26 oktober 2014

Update

Hey!

Ja eventjes een update. Na de omstandigheden van laatst gaat het nu weer een stuk beter :) Ik heb afgelopen woensdag een bezichtiging gehad in een appartementje waar ik via via bij kwam. En na wat onderhandelen heb ik de woning gekregen! Het is op de 3e verdieping en er is geen lift, dus zomaar extra beweging, haha. Verder is de woning zelfs gemeubileerd!(particuliere huur) dus geen gesleep met zware dingen zoals banken, stoelen en de wasmachine, hurray! Dinsdag a.s. gaan we om de tafel en dan krijg ik de sleutel ook al! En dan hoef ik november niet eens te betalen. Ja op zulke momenten ben je wel even trots op jezelf dat ik nu al een nieuwe woning heb.



Nouja verder heb ik het bij mijn ouders ook wel goed, maar het is gewoon geen optie. Want ja ik was al bijna 2 jaar het huis uit en dan woon je weer thuis bij je ouders, dag vrijheid ;) Je mist toch wel je eigen plekje, gewoon lekker doen wat je wilt. Het voordeel was wel dat er elke avond eten voor je klaar staat, je wasgoed opgevouwen op bed ligt, en dat er altijd wel wat te eten in de kasten ligt ;)

Maar goed, dat was even een kleine update. Zodra ik weer een eigen plekje heb en alles verhuisd is, ga ik weer verder met wat actiever bloggen. Want ik heb nog een aantal leuke ideeën, dus dat komt binnenkort allemaal weer! :)

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten