vrijdag 14 augustus 2015

De ik-hou-van-meuk tag!

Ik heb de leukste tag tot nu toe gevonden: De ik-hou-van-meuk-tag! En dan bedoelen ze met meuk de kringloop winkels, vintage dus. Hoog tijd om deze leuke tag eens in te vullen!




1. Hoe vaak ga je naar de kringloop?
Nu ik weer fulltime aan het werk ben sinds een paar maanden, niet zo vaak meer. Eerst ging ik wekelijks, maar nu toch wel 3 keer per maand, misschien 4 keer. En niet altijd koop ik iets, ook wel eens goed van mijzelf, haha!

2. Wat is je favoriete kringloop?
Ik vind de kringloop winkels van ''Het Goed'' in Emmen, Coevorden en Hoogeveen leuk! Die zijn vaak ook wel netjes. Verder heb je in deze regio wel veel andere kringloop winkels, maar sommige zijn echt zo ongelooflijke puinhoop, zoals ik laatst eens in Hoogeveen zag. Dacht ik ook even een nieuwe kringloop te hebben ontdekt, nee gewoon niet.

3. Wat is je grootste tweedehands aankoop?
Oei lastig, dat weet ik zo 1 2 3 niet. Ik voel me vaak wel happy als ik een paar mooie boeken heb gehaald! En vorig jaar had ik bij de kringloop een mooie groene broek gekocht. Die draag ik nog regelmatig en daar ben ik ook nog blij mee!

4. Op welke tweedehands aankoop ben je het meest trots?
Nou eigenlijk een beetje het bovenstaande, haha! Ook ben ik altijd nog blij met een set van pasta borden die ik eens heb gekocht.


5. Show hier je ‘trots’ : 
Nou ik ga niet borden op de foto's zetten, maar dit is een foto van een paar maanden terug van boeken die ik bijna allemaal bij de kringloop heb gehaald :)


6. Wat was het beste koopje ooit?
Kom ik weer bij die groene broek uit. Mede omdat ik die zo tegen kwam, toevallig mijn maat was en zat als gegoten! Haha ja daar was ik toen erg blij mee en nu nog steeds :)

7. Wat was je slechtste koop ooit?
Ik had toen een vest gekocht en die zat in de winkel prima, maar na 1x wassen was die erg lelijk eruit gekomen. Beetje jammer ;)

Nou dit was een kleine, maar leuke tag! Ook deze tag kwam ik tegen op deze site: Klik.

Groetjesss!

1 opmerking:

Een reactie posten