donderdag 27 augustus 2015

Primark shoplog!

In mei was ik voor het laatst naar de Primark geweest. Dus voor mijn gevoel was het nodig tijd om weer eens heen te gaan! Nog even lekker wat inkoopjes doen voor de vakantie en wie weet nog wat andere leuke dingetjes!

Maar helaas is het deze keer maar een kleine shoplog... Vreemd genoeg en helaas kon ik niet slagen voor broeken... Of er waren veel zwarte broeken, of alleen maar hotpants, niks ertussenin, jammer, want ik heb niet echt de bouw voor een hotpants zeg maar ;)  Maar ik ben natuurlijk niet met lege handen thuis gekomen:

Het zwarte opgevouwen hoopje is een longsleeve, €4,00. En gewaagd (voor mij): een wit shirt, mooie print en schijnt wel door, €5,00. En dan nog het grijze shirt, mooie print en dat voor €3.00.


Ohja toch nog iets voor de vakantie meegenomen: een soort wasrekje, haha ideaal, €1,00. En waar ik ook nog voor kwam: deze borstels zijn gewoon fijn, net als de elastiekjes, ook ideaal. Beide voor €1,50. En dan nog verstopt op de foto: een klein potje nagellak. Een mooie gouden kleur en zit ook goed. €1,00. Er waren ook nog meer kleurtjes in de winkel trouwens.

En ik wou nog kijken voor schoenen, maar daar was het zo chaos (zowel alles door elkaar als mensen die alles door elkaar trokken), dat ik daar voorbij ben gelopen, ook jammer, want ik hoorde later dat ze daar ook van die schoenen met zachte gel voetbed hebben zeg maar, daar had ik wel interesse in, haha! Wie weet nog ergens anders te vinden :)

Deze Primark aankoopjes heb ik gehaald in Enschede. Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten