maandag 8 december 2014

Action shoplog kerst

Hey!

Nou zoals ik in mijn vorige post al zei: op naar de Action voor kerst spulletjes! Maar oei, dat viel eigenlijk best wel tegen als ik eerlijk ben...

Er waren eigenlijk nog weinig kerstballen, behalve rood en goud kleurige, en ja dat is niet echt mijn smaak. Ook waren er nog weinig slingers, behalve in die kleuren. Verder waren er nog wel veel leuke decoratie dingetjes dat wel, maar al die hoeveelheid kerstballen die ik daar in september zag liggen, zijn allemaal al weg! Had ik toen maar kerstspullen gekocht, haha. Ik vroeg nog aan een verkoopster of ze nog meer kerstspullen binnen kregen, waarop ze vrij chagrijnig antwoordde: ''Nee, dan moet je maar in de folder kijken''. Oke... dan kijk ik zelf wel eventjes verder.

Dus wat ik dan maar heb gedaan, zijn leuke dingetjes bij elkaar gezocht om een leuk kerstbakje voor op tafel te maken! Dit deden mijn zusje en ik jaren geleden ook altijd samen met mijn moeder. Erg leuk! Dus heb ik dit even gehaald:


In plaats van een kerststukje in een bakje te doen, heb ik een klein dienblad meegenomen (€1,09) en het stervormige waxinelicht houdertje stond dan ook niet bij de kerstspullen, maar ik vind het er erg leuk bij passen! (€0,99)

Verder heb ik kleine decoratie sterretjes(€0,87) en kleine ledlampjes (€1,99) meegenomen. Ook waren er niet veel kleine decoratie dingetjes meer, maar ik heb thuis ook nog kleine dingetjes die ik erbij kan doen.

En een blok groene steekschuim of oase, hoe dat tegenwoordig ook heet. Een blok kost maar 36 cent! En was niet eens helemaal ingeprikt, waar ik zelf ook nog wel eens een handje van heb, haha. 

Kortom, je hoeft niks duurs te kopen als je iets leuks wil maken. Beetje jammer dat ze toen pin storing hadden en ik echt al het kleingeld bij elkaar gesprokkeld had en zelfs mijn tas doorgezocht. Ik had dan nog wel Zweedse kronen in de tas, maar dat accepteerden ze niet, haha. Maar alsnog gered en kan ik van deze spulletjes iets leuks maken!

In de loop van deze week ga ik er iets leuks van maken. Ook wil ik deze week ook al gaan kijken voor een kerstboom, haha. Ik blijf het toch leuk vinden hoor, al die leuke kerst dingen en ik zie ook al overal bij mensen in huis de kerstversiering hangen. En het eindresultaat van het kerststukje post ik hier uiteraard ook!

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten