dinsdag 2 december 2014

Nog meer leuke dingen voor in huis!

Hey!

Ja zoals de titel het al zegt: ik heb dus nog meer leuke dingen voor in huis! En leuke dingen hoeven niet duur te zijn, daarom ben ik weer lekker wezen snuffelen bij o.a. de Action en bij de Big Bazar. En nu heb ik deze leuke dingetjes meegenomen:

 Leuk voor op tafel: gewoon een leuk dienblad met kaarsen. En ik heb een onderzetter houder erbij op gezet. Het dienblad komt bij de Action vandaan (€3,60) net als de onderzetters met leuke tekst (€1,99). De kaarsen had ik al eens eerder bij de Ikea gekocht.
 
En dit leuke fotolijst heb ik ook bij de Action gekocht (€5,45). Ik heb er al een mooi plekje voor op de muur, nu alleen nog even leuke foto's daarvoor uitzoeken en even laten afdrukken!


 Eigenlijk heb ik deze kaars alleen maar gekocht om de mooie print, haha. Maar het is wel een echte Airwick kaars bij de Big Bazar voor maar €2,49(!)


Dit lekkere zachte kleed heb ik ook bij de Big Bazar voor €12,99. Past leuk bij het net-zo-zachte kussen die ik bij de Jysk had gehaald (2 voor €9,99)

En bij de Jysk hier was ook de Intratuin in de buurt, waar ik deze leuke klok zag voor €3,99! Die vond ik er verder wel leuk bij staan! Ook nog wel wat plantjes gekocht bij de Intratuin en uitgebreid die kerstshow bekeken, erg leuk! 

Maar ik ga morgen of donderdag nog even kijken voor leuke kerst spulletjes. Ik had nog wel genoeg leuke kerst dingetjes, alleen is dat voornamelijk allemaal paars van kleur. En ik wil toch iets anders. Dus ga ik even kijken naar andere kleuren :) Maar dat word ook nog wel vervolgd, ik ga eerst eens uitzoeken wat ik allemaal nog heb, als ik mijn kerstspullen allemaal zo snel weer kan vinden... Oeps, ik ben nog zoveel kwijt na de verhuizing, haha.

Groetjesss!

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuke aankoopjes! Die klok is erg mooi

Marleen zei

Dankje! De klok was echt een koopje trouwens :)

Een reactie posten