donderdag 18 december 2014

Dreamsss... #Home inspiration

Hey!

Zelf vind ik het leuk om op internet te kijken voor inspiratie voor in huis. En dan kom je zoooveel leuke dingen tegen! Zelf ben ik toch wel fan van het Scandinavische stijl voor in huis. Eerst had ik hier nooit echt een idee van, behalve Ikea, haha. Maar het bleek dat mijn inrichting in huis al aardig Scandinavisch bleek te zijn :) Dus zit er toch onbewust wat Scandinavisch bloed in mij, haha. 

Het Scandinavische woon inrichting bestaat voornamelijk uit wit. Verder worden er vaak natuurlijke materialen en kleuren toegevoegd, zoals hout. Verder word het aangevuld met decoratie met grijze, lichtblauwe en zwarte accenten. Soms zie je ook nog wel eens mosterd-geel voorbij komen, maar verder voornamelijk vergrijsde tinten. Verder zie je vaak leuke prints in de kussens en in de decoratie.

Verder ben ik geen fan van de kleur geel, maar verder heb ik wel veel van die kleuren in huis, en lichtblauw (mijn lievelingskleur, haha). Verder heb ik ook wat rendier dingetjes in huis en het is dat deze meubels al in mijn flatje stonden, anders had ik een grijze bank gehad in huis i.p.v. een donker bruine (vandaar dat ik er een wit kleedje erop). 

Nu heb ik ook weer even leuke inspiratie dingen gezocht voor in huis, en kwam ik deze mooie inrichtingen tegen:


Een mooi rendier vachtje wil ik ook graag nog een in huis! 
Dit idee is wel mooi, maar ook op een stoel lijkt mij ook mooi.

 Hier heb je ook een mooi voorbeeld met een vachtje.
Ook vind ik die tafel erg mooi!

 En hier vind ik vooral die muur zo mooi!




Verder zijn hier al die decoraties erg leuk! 
Vooral ook die houten vloeren zijn erg mooi.


Dit zijn dus al dromen voor mij als ik ooit eens echt mijn eigen huisje heb en alles zo kan inrichten wat ik zelf wil. En dan denk ik gewoon 1 muur lichtblauw of licht grijs. En dan ook een mooie houten vloer (of een look a like) en een hoekbank vind ik ook wel mooi. Ik dacht eerst aan wit, maar nee een witte bank is denk ik niet verstandig. Verder lijkt dan wel een donker grijze bank mij mooi. Verder ook nog van die lekkere relax stoelen of zo in het wit. En dan een rendier vachtje erop, mooie kussens erbij, zoals ik nu ook al heb van die leuke kaarsen die ik nu ook in de kleuren blauw en grijs heb (Ikea). Ja dat is wel een leuk vooruitzicht met een droom om toch ooit daar naartoe te gaan verhuizen, want naar het buitenland verhuizen... Heeft mij altijd al mooi geleken. Wie weet!

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten