donderdag 11 december 2014

Kerst in huis!

Hey!

Laatst liet ik al in een shoplog met Action dingetjes zien dat ik wat leuks had meegenomen voor een kerstbakje! En daar ben ik vanmiddag lekker crea mee bezig geweest! Het werd wel iets anders dan gedacht en ik had ook nog zelf iets toegevoegd. En die lampjes heb ik er niet bij gedaan, want dat kwam helaas gewoon niet mooi uit... En ze waren feller dan gedacht, haha. Maar oké dit is het resultaat:



Simple but cute, ik ben er blij mee, haha! Ik heb nog steekschuim, decoratie en dennengroen over, misschien dat ik er nog eentje voor mijn moeder maak, die vind dat ook altijd nog erg leuk! Ook heb ik wel eens kerstkransen met vogelvoer vetbollen eraan gehangen, is ook iets leuks! Wie weet! Want ik ben ook nog volgende week doordeweeks vrij. Want dit is ook een leuke bezigheid vind ik!

Ook staat mijn kerstboom ook al in huis, maar daar ben ik toch nog niet helemaal tevreden over. Ik heb er nu witte, zilveren en lichtblauwe kerstballen in hangen, bleek een typische Scandinavische stijl te zijn hoorde ik vanmorgen op tv. Dat wist ik niet maar vind het leuk om te horen, omdat die kleuren veel in mijn interieur voorkomt én ik wel gek ben op het Scandinavische! 

Maar goed, ik ga nu lekker pannenkoeken bakken terwijl er weer een hagelbui voorbij komt. Hagelbui nummer 10 geloof ik ondertussen... It starts to look alot like christmas...Not ;)

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten