donderdag 1 januari 2015

Happy New Year!!




Hallo allemaal! Bij deze wil ik jullie allemaal een gelukkig nieuw jaar wensen! Met veel geluk en succes met de goede voornemens!  Ik heb ook meteen weer het liedje van ABBA in mijn hoofd met Happy New Year, haha! Ik heb de jaarwisseling deze keer op mijn werk gevierd, weer een andere belevenis dan met vrienden en/of familie. Maar ik heb het ook erg gezellig gehad, genoten van een mooie vuurwerkshow en uiteraard oliebollen, waar ik niks van heb gegeten ;)


Ook is het dan voor de meeste mensen weer tijd om te beginnen aan goede voornemens. Heb ik die ook? Nee niet echt. Het enige wat ik me heb voorgenomen is om wel weer te beginnen met sportlessen, aangezien dat een poos niet kon i.v.m. een blessure. Ook wil ik beter mijn best doen met solliciteren, haha ja dat is toch wel belangrijk. En verder, ik zie wel wat er verder komt in dit jaar. 

Heb jij ook goede voornemens?

Groetjesss!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten