woensdag 28 januari 2015

Nieuwe layout!

Hey!

Zoals je ziet, sinds gisteren heeft mijn blog nieuwe frisse layout! Ik ben hier al een tijdje mee bezig geweest om iets leuks uit te zoeken, maar ben nu eindelijk tevreden met het eindresultaat.



Deze buddha was eerst op mijn achtergrond. Ook mooi met dat blauwe. Maar toch wou ik eens wat anders voor een achtergrond, iets nieuws vind ik altijd wel leuk!

Ik heb o.a. de lettertype veranderd de blogtitel en de titels van de blogposts. Verder is die kleur blauw wel hetzelfde gebleven zoals het eerst was. En natuurlijk een nieuwe frisse achtergrond! Ja ik ben er wel blij mee om eerlijk te zijn. Én ik vind het een leuke bezigheid om daarmee bezig te zijn ;) 

Eventjes wennen dus, maar dat is vast geen probleem! :)

Groetjesss!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten