woensdag 7 januari 2015

Iets nieuws voor in huis: Led mood colour light

Hey!

Aangezien mijn huisje nu weer kaal is nu alle kerstspullen weer opgeborgen zijn, zat ik toch weer een beetje om mij heen te kijken naar iets leuks voor in huis. En toen kwam ik dit tegen: Een led mood colour light! Al tijden vind ik een mood light erg mooi voor in huis. Maar die ''echte'' van Phillips vind ik gewoon te duur. Tot ik eentje bij de Kruidvat zag staan. Precies hetzelfde idee maar dan een simpele, maar leuke uitvoering voor maar €12,99. Dus die heb ik direct meegenomen en een leuk plekje in huis gegeven! Anders blijft het zo saai en kaal in huis tot nu toe ;)

Oké nu hebben sommige vast nog wel vraagtekens bij ''wat een mood light moet zijn''. Een mood light is een lamp die je dus kan aanpassen aan je mood, je humeur dus simpel gezegd. Je kan de lamp in verschillende kleuren laten branden en ook een programma laten draaien zeg maar zodat hij van kleur veranderd. Vaak heb ikzelf de lamp wel vaak op lichtblauw of wit staan en soms ook wel in een roze tint, dit kan je allemaal zelf aanpassen met een kleine afstandbediening, jeeej leuk speelgoed!




Ja zoals je ziet is het een klein lampje maar. Maar er komt best wel veel licht vanaf. Ziet er ook erg gezellig uit zo:




Dus toch weer iets leuks erbij voor in huis. Ik had nog niet veel qua inrichting en de kerstspullen vulden het mooi op, maarja dat kon ook niet eeuwig blijven staan dus word het tijd om leuke dingetjes te (blijven) kopen, dus bij deze een lamp! Ook ben ik nog op zoek naar een leuke tv kast en een klein bureautje. Maar ik heb geen haast dus het komt allemaal vanzelf wel, want het lijkt al lang, maar ik woon hier ondertussen bijna 2 maanden alweer! Time flies!

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten