maandag 5 januari 2015

Postcrossing kerst kaartjes 2014

Hey!

Ik blijf nog eventjes in de kerstsfeer. Want ik heb ook dit jaar weer via Postcrossing leuke kerstkaartjes ontvangen! Ja ik ben altijd nog actief bezig met Postcrossing en momenteel zit ik op 208 verstuurd en 205 ontvangen. En er zijn nog 8 kaartjes onderweg naar de geadresseerden waaronder naar China, Rusland, Letland en Roemeniƫ.

Op mijn Postcrossing profiel heb ik dus bij mijn voorkeur neergezet voor wat voor kaartjes ik graag wil ontvangen. Waaronder dus: Kerstkaartjes! Ik heb vandaag alle kaartjes opgeruimd en ik ben toch blij dat ik weer veel kaartjes heb gekregen, waaronder 8 kerstkaartjes via Postcrossing :)


1. Mijn eerste kaartje uit Singapore!
2. Duitsland
3. Duitsland
4. Taiwan 
5. Duitsland, het eerste kerstkaartje 
die ik kreeg dit jaar :)
6. Finland
7. Duitsland
8. Ook uit Duitsland, met mooie postzegels!


Ja veel kaartjes uit Duitsland deze keer. Maar ook allemaal hele mooie kaartjes vind ik. Helaas heb ik dit jaar zelf geen Postcrossing kerstkaartjes verstuurd. Omdat het nog wel lastig is om kerst ansichtkaarten te vinden en ik heb het ook niet bij mensen op hun profiel zien staan dat ze kerstkaartjes willen ontvangen bij hun voorkeur. Maar goed, ook deze kaartjes krijgen een mooi plekje in de verzamelmap!

Groetjesss!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten