donderdag 7 mei 2015

Action postkaarten voor volwassenen.

Hey!

Al een tijdje ben ik bezig met het kleuren in de welbekende kleurboeken voor volwassenen! Vorig jaar had ik hier ook nog een blogpost over gemaakt dat ik deze boeken bij de Action haal. En daar zag ik van de week iets anders leuks op dit gebied: Postkaarten kleuren! Inderdaad met hetzelfde concept als het kleuren voor volwassenen! Ze zijn in 4 verschillende uitvoeringen (gekenmerkt met kleuren). Ik heb de blauwe en de paarse meegenomen. Voor €0,99 per stuk.



Yes, nog zo leuke bezigheid! Ik vind dit ook een leuk idee om te versturen met Postcrossing als mensen hun voorkeur hebben voor creatieve kaartjes.




Beetje jammer dat het ene boekje op de kop erin gezet is, had ik niet eens op gelet, haha. Maar dat maakt niet uit. Weer een leuke bezigheid erbij en lekker ontspannen. Zelfs dat de halve familie er ook al mee bezig is ;)

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten