zondag 31 mei 2015

Balkon inspiratie.

Balkon inspiratie... Daaraan denken met dit regenachtige weer. Ja dat blijft ook altijd nog een punt voor mij. Ik woon nu dan wel 6 maanden in dit flatje mét balkon, echt gezellig is mijn balkon nog niet echt. 

Momenteel heb ik alleen bloempotten staan in de kleur limegroen en lichtblauw en dat is op zich wel leuk, maar met 2 camping stoeltjes erbij... Nouja laat ik maar eens op zoek gaan naar wat echt leuke inspiratie! 




Leuk deze lampjes, inclusief kat!


Dit vind ik ook erg mooi! Ik hou van die blauwe kleur!

 Leuk die bloempotten allemaal! Ook leuk met zelf 
gekweekte groenten of planten.

Maar dit zijn enkel inspiratie, wat niet echt past op mijn mini balkon van 1m bij 4m, haha! Toch blijven dit mooie ideeën, net zoals andere huis inrichting! :)

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten