vrijdag 22 mei 2015

Happy birthday Mycreativia!

 



Hiep hiep hoera voor mijn blogje! 










Mycreativia bestaat alweer 1 jaar en heb er altijd nog veel plezier van! Alhoewel ik de laatste tijd niet veel heb kunnen posten omdat ik aardig veel heb gewerkt (nu nog steeds trouwens). Maar er komen binnenkort gewoon weer wat meer en leuke artikelen online :) Ik doe mijn best!

Eens kijken of ik wat statistieken kan vinden over mijn blog... Ja dit bijvoorbeeld: Sinds 22 mei 2014 heb ik 133 berichten op mijn blog gepost. En oké dan heb ik geen hoog aantal bezoekers per dag, maar ik ben blij dat ik 28 volgers heb :) Ookal is dat voor de ene erg weinig, ik ben er blij mee! 




Ik begon met deze buddha op deze afbeelding rechts als mijn lay-out. Met alsnog dezelfde blauwe tinten in de letters als ik nu ook heb. Blijft ook mooi vind ik, maar soms is het wel eens tijd voor iets anders.


 
Verder wou ik ook weer met mijn Postcrossing blog verder, gewoon voor leuke kaartjes en updates, maar helaas ben ik ook daar nog niet weer aan toegekomen. Zucht, druk druk druk, haha! Komt allemaal wel weer goed! Gewoon de boel in de gaten houden en dan komt het vanzelf wel weer goed :)

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten