woensdag 20 mei 2015

Primark shoplog.

Ik was al een tijdje niet meer bij de Primark geweest, maar aangezien ik op zoek ben naar een outfit voor de bruiloft van mijn vader voor volgende week, ging ik heen om te kijken of ik daar kon slagen voor iets leuks. En uiteraard ben ik wel geslaagd voor iets leuks! Maar helaas niet echt iets voor de bruiloft.


Zwart leuk t-shirt met sterrenbeelden en een gewoon wit t-shirt (altijd handig!) En 2 leuke hemdjes, waar ik ondertussen al heel veel kleuren van heb. Ik ben erg fan van deze hemdjes en ze blijven erg lang goed! Verder nog een kort katoenen broekje met flamingo's en 2 setjes sokken met 3 paar in elk setje, met flamingo's en katjes. En dan nog een haarborstel. Ook die heb ik vaker gehad en ook zeer tevreden over. 

Deze keer niet zo gek veel aankopen, maar toch wel iets leuks :) Nu nog verder op zoek naar iets voor de bruiloft... Erg lastig...

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten