dinsdag 9 juni 2015

Lucky paper star inspiratie.

Onlangs ben ik begonnen met Lucky stars te vouwen, wat een erg leuke bezigheid blijft! Maar dan krijg je de vraag: Wat doe je ermee? Wat kan je ermee? Hoe bewaar je deze leuke papieren sterretjes nou eigenlijk? Nou, alles in een pot laten staan zoals ik nu heb... leek mij niet echt leuk. Dus even verder kijken op internet en vond ik deze leuke inspiratie tegen:



Deze flesjes kwam ik tegen op deze site.





Leuk idee voor kerst! Maar heel veel werk, haha!


Op internet staan dus veel leuke inspiratie dingetjes! Erg leuk. Ook zag ik dat ze bij de Xenos voorraadpotten in allerlei formaten hebben, binnenkort eens gaan kijken :) En verder heb ik zelf nog een klein voorraad potje, dus daar kan ik de Lucky paper stars voorlopig wel leuk in bewaren vind ik.

Wat je ook met de Lucky paper stars kan doen, is op elk strookje een zinnetje of wens schrijven en die vouwen tot een ster. En die sterretjes kan je ook in een potje bewaren en cadeau geven. Ja eigenlijk kan je er van alles mee doen, zolang je maar creatief bent! :)


Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten