woensdag 3 juni 2015

Nog weer eentje: Kleurboek voor volwassenen.

Zoals de titel het al zegt: weer een kleurboek voor volwassenen! Ik zag weer superleuke exemplaren bij de Action liggen! En heb ik deze keer 2 verschillende soorten van meegenomen. Gewoon omdat het een heerlijke bezigheid is! Zelfs mijn vriend kan zich er soms wel een avond mee vermaken :)


You can only paint with the colours you've got.

Deze keer heb ik dus weer 2 verschillende soorten boeken meegenomen. Deze grote was €1,69 en is dubbelzijdig. De kleinere, ook dubbelzijdig én met een ringband(erg handig!) kost maar €0,79 :) En deze keer eens wat betere potloden.




Ik vermaak mij wel weer! En anders kan altijd mijn vriend ook nog een paar inkleuren, weer eens wat anders dan met auto's bezig zijn, haha!

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten