woensdag 17 juni 2015

The 55 random questions tag!

Tags blijf ik leuk vinden om in te vullen :) En ik kwam deze keer deze leuke tag tegen: 55 random questions tag, ofwel 55 verschillende vragen. Bij deze:

1. Pak het boek dat het dichtste bij je ligt, ga naar pagina 18 and zoek regel 4.
''Het eerste doe ik niet, het tweede wel''.
º
º
º
º

2. Strek je linkerarm zo ver uit als je kan. Wat kan je aanraken?
De bril van mijn vriend... Haha sorry schat ;)


3. Wat deed je voor je deze TAG begon in te vullen?
Beetje rond kijken op internet voor tags!

4. Gok hoe laat het is zonder op de klok te kijken. Zat je in de buurt?
Haha nee ik dacht dat het ''vroeger'' was.

5. Wat hoor je op het moment?
Een verhaal van een man uit het tv programma ''Gênante lijven''.

6. Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest? Wat deed je toen?
Een half uurtje terug, toen kwam ik bij mijn ouders vandaan.

7. Heb je gedroomd afgelopen nacht?
Dat weet ik niet meer.


8. Wanneer heb je voor het laatst gelachen? Waarom?
Zonet nog, omdat de kat slaapdronken van de bank viel.


9. Wat hangt er op de muur van de kamer waar je in bent?
Decoratie hartjes, een canvasdoek met de wereld erop. Een klok en een bordje met een leuke quote.

10. Vertel iets over jezelf dat de meeste mensen niet weten.
Weinig mensen weten dat ik pdd-nos heb en dat ik voor veel dingen allergisch ben ;)

11. Houd je van dansen?
Jawel, alleen ziet het er niet altijd charmant uit ;)


12. Zou je het ooit overwegen te emigreren?
Jaaaaaaaa! Ik wil het sowieso graag in de toekomst!


13. Door wie ben je voor het laatst gebeld?
Door mijn leidinggevende op het werk ;)

14. Wat heb je als laatste gedownload op je computer?
Poging tot de Sims 3... 
 
15. Laatste keer dat je in een zwembad zwom?
Oei, dit is misschien al weer 2 jaar geleden!


16. Luister je op het moment naar muziek?
Nee.


17. Welke kleur is de vloer van je slaapkamer?
Zwart (vloerbedekking, ellende haha)


18. Als je iets kon veranderen aan je huis/kamer (ook al is het niet handig of mogelijk), wat zou het dan zijn?
Grotere badkamer! En het balkon had ook wel groter gemogen. Dubbele beglazing mag ook wel, keuken op een andere plek zodat ik de woonkamer anders kan inrichten... Ach zoveel maar alsnog woon ik lekker knus hier :) 

19. Wat is het laatste wat je hebt gekocht?
Boodschappen voor de aankomende dagen... ;) 

20. Ooit op een motor gereden? 
Ja, maar dan wel achterop.

21. Ken je alle woorden van je eigen taal? 
Nee, en dan met name al die moeilijke en wetenschappelijke woorden en dingen ;)

22. Waar denk je als eerste aan als je ‘s morgens wakker wordt?
Goeie vraag, vaak denk je dat je weer wilt gaan slapen, maar ook denk ik alvast aan wat voor weer het is zodat ik weet wat ik moet aantrekken (i.v.m. veel buiten staan werken).


23. Van wie heb je je laatste sms’je/WhatsAppje ontvangen?
Mijn beste vriendin.

24. Hoe laat ga je naar bed?
Vaak wel rond half 11, 11 uur.Tenzij ik vrij ben, dan kan het wel gauw 12 uur worden.

25. Ben je donor?
Nee. No comment.

26. Met wie heb je het laatst avond gegeten?
Met mijn vriend.

27. Is het glas half leeg of half vol?
Vaak wel halfvol.


28. Wat is het verste weg wat je ooit bent geweest? 
Aan het Gardameer in Italië.

29. Heb je ooit een trofee/beker gewonnen
Ja vroeger heb ik veel prijzen gewonnen met judo. Ook dat weten niet veel mensen dat ik daar vroeger dat deed en er ook nog eens goed in was.


30. Heb je ooit een schooluniform moeten dragen?
Nee. Had mij denk ik ook wel leuk geleken, maar ook weer niet aan al die nadelen te zien.

31. Typ je op een touch toetsenbord?
Nu niet. Maar wel gewoon met mijn telefoon wel, vaak met swype dan.


32. Wat ligt er onder je bed?
Hoogstwaarschijnlijk een verdwaalde sok en een hoopje stof...


33. Geloof je in liefde op het eerste gezicht? 
Nee...

34. Hoe laat sta je op?
Als ik moet werken, gaat de wekker om kwart over 8. Ben ik vrij, dan slaap ik graag uit!


35. Hoe heette je eerste huisdier?
Flappie, 3x raden wat voor dier het was...

36. Hoe voel je je op dit moment?
Wel goed, met lichte verlangens naar wat lekkers.


37. Waar denk je het meeste over na? 
Bepaalde uitgaven, dat sowieso. En over dingen wat je wil gaan doen zoals ergens heen gaan.

38. Als je de loterij had gewonnen, hoe lang zou je wachten om het te vertellen?
Ik zou het graag geheim willen houden, maar denk dat ik dat inderdaad niet lang zou volhouden door de spanning, haha.


39. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien?
The Kingsman, the secret service.


40. Zing je onder de douche?
Nee, soms wat neuriën of ik praat wat in mijzelf.

41. Wat doe je als je je verveelt?
Mijn verslavende spelletje spelen: The Simpsons tapped out.

42. Wat wilde je vroeger worden?
Dierenarts, maar toen hoorde ik dat je ook dieren moet laten inslapen, dus die droom was in 1x voorbij, haha! En toen wou ik dolfijnen trainer worden, is er ook nooit van gekomen ;)

43. Wat was eerder: de kip of het ei?
Daar heb ik mij eerlijk gezegd nooit in verdiept of druk om gemaakt, misschien ook omdat ik het echte antwoord wil weten en die niet weet ;)


44. Hoeveel sleutels zitten er aan je sleutelbos?
Eens even denken... De auto sleutels natuurlijk, huissleutel, 2 verschillende sleutels van de schuur, brievenbus sleutel... Dan die nog van de container... Ohja die nog van het huis van mijn ouders... 7 dus.


45. Welke auto rijd je?
Ik heb een superleuke paarse Twingo. En ik ben superblij met dat karretje! :D

46. Wat zijn je beste lichamelijke punten?
Tsja, om eerlijk te zijn, ben ik niet tevreden met mijn lichaam... Lastige vraag dus.


47. Wat zijn je beste karaktereigenschappen?
Ik wil graag het positieve wel inzien, en accepteer mensen zoals ze zijn.

48. Wat zijn je favoriete boeken?
Ik vind de Twilight reeks erg mooi!


49. Wat is je favoriete tijd van de dag?

Dat is straks, dat ik weer lekker mijn mandje in kruip, haha!

50. Hoe ver van je geboorteplaats woon je? 
*zoekt op Google maps* 108km.

51. Ben je een vroege vogel of een nachtmens?
Nachtmens!


52. Kun je je neus aanraken met je tong?
Nee.


53. Na hoeveel keer overgaan neem je de telefoon op? 
Tussen de 2 en 3 keer.

54. Wat voor baantjes heb je gehad?
Eens even denken... 5 inclusief 2 stages.


55. Nieuwe en spannende dingen die je zou willen delen? 
Stom genoeg vind ik het geweldig dat ik Minions Tictac heb, terwijl ik nog nooit die film heb gezien, haha!

Op deze site heb ik deze tag gevonden: Klik. + daar zijn nog meer leuke tags! Dus daar ga ik vaker tags zoeken en invullen! 

Groetjesss!

1 opmerking:

Unknown zei

Erg leuk ingevult zeg!Ik ben zelf een vroege vogel en een nachtmens in een hahah ;D

Een reactie posten