woensdag 24 juni 2015

Laatste ebay aankoopjes aangekomen!

Op 28 mei had ik een blogpost gemaakt over mijn laatste ebay aankoopjes (klik). En deze zijn ondertussen allemaal aangekomen! Mocht ook wel na bijna een maand wachten, haha. Let me show you!

Dit leuke telefoonhoesje kwam al na een week binnen! En heb deze al volop in gebruik. Helemaal happy mee!


Deze stickertjes kwamen ook al snel binnen. Super cute!



Ook deze kleine kaartjes kwamen snel binnen. En ze waren erg dik ingepakt, dat ik eerst moest nadenken wat er in het pakje zou zitten (ja dat doe ik altijd, voelen en raden wat erin zit, haha!) Alleen ja, wel iets te klein voor postcrossing.

En dan nog deze horloge, daar heb ik het langste op moeten wachten, maar ik ben blij dat ik hem heb! Wel schijn ik dikke polsen te hebben, want er zitten 2 drukknoopjes op als sluiting en ik heb toch het buitenste knoopje nodig, maar dat maakt voor mij niet uit, ik vind hem leuk! En hij doet het ook nog, haha dat is altijd de gok ;)


Dus dit waren mijn aankoopjes voor deze keer! Stay addicted! :)

Groetjesss!

1 opmerking:

Unknown zei

Ik koop nooit wat op ebay maar ik vind dit wel erg schattig! :)

Een reactie posten