maandag 27 juli 2015

Kringloop shoplog!

Gauw tussen de buien door weer na de kringloop geweest, dus ook tijd voor een kleine shoplog! En ik heb daar weer ansichtkaarten kunnen vinden! Dus daar ben ik al sowieso blij mee! En wat nog meer...


Nog 2 mooie boeken erbij. Over ''De Eetclub'' heb ik al veel gehoord, dus ik ben benieuwd! En die andere sprak mij ook wel aan, lijkt me ook spannend! €2,50 per stuk.

En dan nog de ansichtkaarten. 24 stuks deze keer! Leuk voor Postcrossing :) En dat voor maar 5 cent per kaartje...!


Diverse kaartjes met bloemen, fruit, leuke illustraties, dieren en zelfs met vliegtuigen voor de liefhebber. Superleuk!

Inderdaad, ook deze keer weer een kleine shoplog dus, maar was gewoon blij dat ik weer kaartjes had gevonden, want die zie je lang niet bij elke kringloop waar ik kom. En ook niet veel rond gesnuffeld omdat mijn vriend mee was, die niet echt fan is van de kringloop, dus daar moet hij nog even aan werken, haha! Wie weet!

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten