donderdag 2 juli 2015

Flow nr 4 2015

Wat te doen op een heerlijk warme zomerse dag als je vrij bent... Juist ontspannen! En waarmee: Een Flow magazine!

Flow blijft gewoon een leuk tijdschrift. Met veel leuke artikelen, interessante verhalen en mooie illustraties. Echt veel dingen van Flow koop ik niet, soms de Flow weekly en destijds het Flow kaartenmapje van het Rijksmuseum met supermooie voor Postcrossing. (dat mapje moet ik eens weer vinden of die te bestellen is, want ik heb nog maar 2 kaarten!) Maar deze keer heb ik weer een editie van de Flow gekocht: nr 4 van 2015. En daarmee schiet me net te binnen dat ik nog niet eens eerder iets over Flow hier gepost heb! Terwijl ik het best leuk vind :)



  

 



Het begon deze editie al mooi, de quote op de voorkant:





Ook hebben ze vaak leuke dingetjes erbij, zoals ook deze week 3 cadeau zakjes. Maar waar mijn oog op viel bij deze editie, was een leuk boekje als bijlage: 1000-vragen-aan-jezelf-boekje!



Een boekje met 1000 vragen over jezelf. Best wel grappig, 
maar ook wel pakkende vragen, haha!


Dus binnenkort eens invullen, nu eerst al die andere leuke artikelen eens lezen! Want ik zag al en leuk artikel over leuke hebbedingetjes voor in huis :)

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten