woensdag 8 juli 2015

Slechte nagels...

Slechte nagels, broze nagels, nagels die snel afbrokkelen en/of scheuren... Ik weet niet hoe ik het bij mezelf noem, maar van dit probleem heb ik dus last van. Ja vrij lastig maar wat doe je eraan? Precies, wat doe ik eraan. Natuurlijk heb ik al veel dingen geprobeerd, tips via internet: Van diverse soorten nagellak tot inwrijven met citroen. En van dippen in de olijfolie tot steeds maar blijven vijlen en niks knippen.

Verder heb ik (helaas) bijna geen nagellak meer op en dat haal ik eraf met remover zonder aceton. Maar ook bijt ik absoluut geen nagels, nee, niks werkt bij mij. Verder eet ik uiteraard gewoon gezond met genoeg fruit en groenten, ik drink 3 bekers melk per dag en ook elk avond een toetje na het eten. Op gegeven moment ga je je dan inderdaad afvragen wat er is.

Dus ben ik maar weer eens naar de drogist gegaan voor tips. Ze raadde mij bij de Kruidvat aan om gewoon goede handcrème te gaan gebruiken en ze hebben daar ook voedingssupplementen voor huid, haar en nagels. 


Zou dit dan eindelijk wel gaan werken? Want ik loop hier al een paar maanden mee. Dus word vervolgd, maar tips blijven welkom!

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten