woensdag 11 maart 2015

Liebster award

Hey!

En zo kreeg ik zomaar van Lore met haar blog Flowers and syringes de nominatie voor de Liebster Award! Die nominatie had ik ooit 1x eerder gekregen, maar toen niet echt veel mee gedaan.



Maar hoe zit het eigenlijk met de Liebster Award?

De Liebster award is bedoeld om (beginnende) bloggers wat meer in de kijker te zetten en wat omhoog te helpen. Hij gaat van de ene naar de andere blog, omdat iedereen elkaar nomineert.
Er zijn natuurlijk ook enkele regels aan verbonden, namelijk:
- Bedank degene die je genomineerd heeft en link deze persoon,
- Beantwoord de 11 vragen die je zijn gegeven,
- Nomineer 11 andere bloggers die minder dan 200 volgers hebben,
- Stel iedere genomineerde op de hoogte.
 
Welke vragen kreeg ik:

1. Waarvoor mogen we jou wakker maken 's nachts?
Niet... Haha nee als ik slaap, slaap ik

2. Wat eet je het allerliefst?
Pizza! En chocola, haha.

3. Zou je willen alles achterlaten en verhuizen naar het buitenland? Zo ja naar waar zou je trekken?
Ik heb altijd nog de droom om te gaan emigreren, naar Zweden of Oostenrijk. Maar wat is alles achterlaten? Mijn spullen oke, maar mijn vriend of mijn katje? Nee.

4. Wat verkies je, android of iOs? Of nog iets totaal anders?
Android.

5. Hoe lang ben je al begonnen met bloggen?
Ik had eerst een andere blog en daar was ik een jaar geleden al mee begonnen. Met deze blog ben ik sinds mei 2014 bezig.

6. Waar komt je blognaam eigenlijk vandaag?
Ja dat is een goeie vraag... Combinatie van geen inspiratie met inspiratie?

7. Over welke onderwerpen schrijf je het liefst?
Eigenlijk vanalles wat. Shoplogs en dagelijkse dingetjes.

8. Heb je huisdieren?
Ja, heb een katje.

9. Wat zijn je ambities voor de toekomst?
Dat weet ik momenteel nog steeds niet... Slecht he...

10. Welk seizoen spreekt je het meeste aan?
De winter vind ik een mooi seizoen, mits er sneeuw is en ijs, haha. Verder vind ik de lente mooi, op mijn hooikoorts na ;)

11. Doe je aan sport?
Op de winter na ga ik graag skeeleren. Ook wil ik weer met hardlopen beginnen. Verder niks in de sportschool of in bij een vereniging.


En wie nomineer ik?

1. Perks of autumn. Leuke artikelen!

2. Craft and create. Ook leuk! Ook zag ik dat je laatst ook al genomineerd was :)

3. So dishlicious.. Leuke blog met ontzettend leuke recepten! Maar oeps ik zie ook dat jij al genomineerd was.

4. It's Robin. Ook met leuke artikelen.

5. The Dutchie designer. Veel leuke DIY en aankoopjes.

6. Esmee Sophie. Mooie blog!

7. Liefs Annebelle. Zij woont/studeert momenteel in Zweden (waar ik jaloers op ben, haha).


Nee verder heb ik momenteel niemand die ik nog kan toevoegen aan het lijstje. Want ik zie voornamelijk ook dat er momenteel zoooooveel mensen genomineerd worden voor de Liebster Award.

Maar nu mijn vragen voor jullie:

1. Wat zou jij doen met 1 miljoen?
2. Wat is/zijn je favoriete merk/merken?
3. Hoe zie jij jezelf over 5 jaar?
4. Daar welke film ben je voor het laatst in de bios geweest? En hoe vond je die film?
5. Welke serie volg je momenteel?
6. Waar ga je het liefste naartoe op vakantie?
7. Wou je kinderen willen? En hoe veel?
8. Ben je ergens allergisch voor?
9. Draag je een bril of lenzen?
10. Hoeveel broers/zussen heb je?
11. Wat vind je het mooiste aan jezelf?
 
Ik ben benieuwd! Je bent verder niks verplicht, maar het zou leuk zijn! :)
 
Groetjesss!
 

3 opmerkingen:

Unknown zei

Gefeliciteerd! Leuke vragen heb je bedacht voor de anderen :)

Unknown zei

Leuke vragen voor de genomineerden!

Anoniem zei

Heel erg bedankt voor het nomineren en de vragen zijn heel goed bedacht. Ik heb er zojuist een artikel over geschreven en hij staat nu op mijn blog. Liefs

Een reactie posten