zaterdag 21 maart 2015

Lucky paper stars.

Hey!

Een tijdje terug kwam ik dit tegen: Lucky stars. Leuke gekleurde sterretjes die je zelf vouwt. Een soort origami noemen ze het.


Nee niet mijn creatie helaas.

In eerste instantie lijkt het makkelijk om te maken. Ook op Youtube vind je veel tutorials.


En ja na het zien van veel leuke tutorials, afbeeldingen met inspiratie in zoveel verschillende kleurtjes, heb ik ook maar lucky star papier besteld :) Sowieso al 2 leuke setjes via Ebay. Daar heb je heel veel leuke kleuren! De 2 leuke setjes die ik besteld heb, zijn beide voor $0,99. Een probeer prijsje zeg maar ;)


Link.


Deze strookjes heb ik vorig week besteld dus ik hoop dat ze in de loop van volgende week binnen komen, word vervolgd! :)

Groetjesss!


5 opmerkingen:

Baukje zei

Oh ik heb dat ook superlang gedaan! Helaas allemaal weggegooid :( Je kunt er leuke dingen mee doen en het is ook heel gemakkelijk :)

Unknown zei

Wauw dit vind ik echt heel leuk gedaan! En echt heel schattig :)

Jennifer-z.blogspot.nl

Floor zei

zo leuk!

Kirsten zei

Tof!! Blijft leuk om zoiets een beetje te freubelen en kan nooit kwaad om een voorraadje te hebben om bijvoorbeeld cadeauverpakkingen mee te versieren!

Unknown zei

Oeh Succes. Ik heb er ooit ook heel veel gemaakt, maar toen maar ooit weggegooid. Ik wist niet waar ik ze moest laten :"")

Een reactie posten