donderdag 26 maart 2015

Random photograph @ home.

Hey!

Vanaf morgen ben ik weer bijna fulltime aan het werk! Dus nu heb ik nog even de tijd om foto's te maken met mijn camera. Dit keer van gewoon wat dingen en bloemen bij mij in huis.

Deze mooie rozen had ik nog gekregen voor mijn verjaardag 2 weken terug. Ze bleven verbazingwekkend wel 2,5 erg mooi!

Klik voor een grotere foto.



En dan nog een mooie bos tulpen met allemaal mooie kleuren! Erg leuk en geeft je ook nog een voorjaarsgevoel voor in huis!



En dan nog mijn kleine brandertje voor mijn Scent chips! Nee nog steeds geen ''echte'' aangeschaft. Maar deze blijft ook leuk :)


Verder ga ik binnenkort weer foto's maken van het voorjaar met lekker mooi weer. Want straks heb je alle bomen weer mooi in bloei en zie je allemaal lammetjes in de wei, ja erg leuk! We zullen zien! Want het regent nu, jammer :(

Groetjesss!


1 opmerking:

Unknown zei

Mooie scherpe foto's heb je gemaakt!

Een reactie posten