maandag 6 oktober 2014

2 kleine shoplogs

Hey!

Weer een shoplog? Nou dit is meer omdat ik dit allemaal leuke dingetjes vind :) Nog even gauw voor het werk aan naar de Hema en Kruitvat geweest. Ik had alleen nagellak remover en deo nodig. En waar kom je mee thuis? Wel wat ik nodig had + iets meer ;)

Bij de Hema hebben ze nu weer veel meer nieuwe spulletjes in het assortiment! Het is dat ik niet veel tijd had, anders had ik echt wat langer rond gekeken en waarschijnlijk ook meer gekocht. Maar ik heb alleen dit leuke grote notitieblok voor €2,00 gekocht. Alleen nog even een plekje geven, maar aan een keukenkastje leek mij een leuk idee :)



Nee geen nagellak, alhoewel ik daar erg gek op ben. Nee dit keer de nagellak remover (waar ik echt voor kwam) en nail serum. De nail serum is omdat ik de laatste tijd gigantische slechte nagels heb en ze brokkelen steeds af :( Ik heb geen idee hoe dit kan, aangezien ik altijd al nagellak gebruik en geen nagel harder, want dat schijnt sowieso slecht te zijn. Nu heb ik op aanraden nagellak remover zonder aceton gekocht. Wie weet werkt het bij mij. Ook heb ik nu geen nagellak op, best wel moeilijk voor mij, haha! Nu dus nog hopen dat dit werkt!


Ook had ik nog afwasmiddel €0,75, schoonmaakmiddel €1,00 en vloeibaar wasmiddel €2,00 gekocht, maar dat vond ik nou niet echt nodig om op de foto te zetten, haha ;) Maar over die huismerken van de Hema ben ik tevreden over :)

Verder hadden ze bij de Kruitvat nog een paar acties met betreft dat ze hun huismerk ''Kruitvat eigen merk'' promoten. Je ziet het steeds vaker op tv voorbij komen en ook in de folder staat het vaak gepromoot op veel pagina's. Nu vind ik het leuk om dingen uit te gaan proberen, dus aangezien ik (en mijn vriend trouwens ook nog) nieuwe deo nodig had, heb ik die van hun eigen merk gekocht. Toevallig waren ze ook nog deze week in de aanbieding, €1,00 per bus. Dus heb ik voor ons beiden even verschillende meegenomen.



Tot nu toe ben ik tevreden. Geen irritatie en ze ruiken ook nog eens lekker. Met mijn overgevoeligheid van geparfumeerde artikelen kan ik hier gelukkig tegen :) Mijn vriend vroeg zich af wat hij nou met sport deo moest (want het is helemaal geen sportief type, haha sorry schat) maar hij was er verder wel tevreden over en hij stonk tenminste niet was zijn mening ;)



Deze foto had ik van de week al op Instagram gezet. Want ik had hem laatst al eens gekregen. Maar nu zag ik dat deze ook nog in de aanbieding was voor €2,45(normale prijs is €4,99!) Dus heb ik die alsnog erbij gekocht. Omdat ik hier ook erg tevreden over ben én ook niet allergisch voor ben! Want ja, dat blijft ook lastig hoor :(

En toen, meteen door naar het werk. Ondertussen nog even 5 Postcrossing kaartjes op de post gedaan en 's avonds, nu dus na het testen van de deo, even deze blogpost gemaakt :) Ik blijf zo ook maar druk bezig, haha!

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten