donderdag 2 oktober 2014

Tweedehands aankoopjes

Hey!

Ik heb eerder wel eens kringloop shoplogs gepost. Maar toen ik er vorige week was, heb ik alleen 2 boeken gekocht, waar ik over had geschreven in my life of pics week 39. Maar ondertussen doe ik nog wel via internet tweedehands aankoopjes.Via marktplaats of een verkoop topic op een forum. En tweedehands betekend niet meteen dat iets vies of versleten is. 

Maar ik blijf het leuk vinden om rond te neuzen naar leuke dingetjes, net zoals op Ebay. Maar daar komt binnenkort nog weer een kleine shoplog van. Aangezien ik weer wat besteld heb, haha. Maar dat was alweer een poosje geleden dat ik voor het laatst iets daar besteld had ( = geen excuus ik weet het) Maar bij deze een paar van mijn laatste tweedehands aankoopjes:


Ik had het parel armbandje met de budda gekocht, maar kreeg er 2 bijpassende armbandjes bij. Erg leuk!


Dit is een leuke sjaal die ik van hetzelfde verkoopster heb gekocht als de armbandjes. Hij is mooi groot en niet te dik en niet te dun. Perfect en gebruik hem ook al af en toe :)


Deze mooie All Stars heb ik gekocht voor 10 euro en ze lopen ook meteen lekker! Deze waren ook nog niet gedragen. Ikzelf heb ze al een poosje, maar heb ze ook nog niet vaak aan gehad. Ohja de veters zitten raar omdat er een kat zo leuk was om ermee te gaan spelen ;)


Hij heeft nog geen plekje gekregen, maar deze dromenvanger kocht ik onlangs via Marktplaats voor maar €1,10 inclusief verzendkosten. Ik vind de kleur erg mooi en een dromenvanger in de vorm van een hartje had ik nog niet eerder gezien!


Als Hello Kitty gek kan dit niet missen. Gewoon nieuwe veters van Hello Kitty, gekocht voor 2 euro :)


Nog een leuke verslaving: de Sims 3! Deze uitbreiding pakketten zijn echt mijn favorieten! Per pakket betaalde ik 10 euro. Vind ik persoonlijk niet veel. En ik heb weer wat te doen (als ik tijd heb)


Dit is een katten slaapzak. Lekker zacht stofje! Deze was ook nog in het plastic en via Marktplaats opgehaald hier uit de buurt voor 5 euro. Jammer genoeg kijken de katten er niet echt naar om. Wie weet later wel. Want nu ligt er ook weer een kat in een mandje waar ze alle 3 al maanden niet naar hebben omgekeken. Hoezo eigenwijze dieren weer ;)


Ja nog meer Hello Kitty! Ik vond hem wel leuk en het is een keer wat anders dan roze of schattige plaatjes van Hello Kitty. + ik had eigenlijk geen goede shirts meer van Hello Kitty, dus dit moet kunnen voor een keer ;)


Oké dit waren dus een paar recente aankoopjes via internet. En juist net zegt mijn vriend dat hij een laptop via Marktplaats heeft gekocht voor 40 euro waar hij nieuwe onderdelen op zet en de laptop weer goed is als nieuw. Ook weer zo leuk iets :) En wat mij te binnen schiet, mijn auto heb ik trouwens ook via Marktplaats gekocht, maar daar heb ik helemaal geen foto's van bedenk ik mij nu, en ik rij er al 1,5 maand mee rond ondertussen. 

Binnenkort ga ik weer op internet kijken voor leuke kerst spulletjes! Want ik ben gek op kerst en spulletjes, wat wil je dan nog meer, haha ;)

Groetjesss!

 

1 opmerking:

Versatile Eva zei

Die sjaal en die schoenen zijn erg leuk!

Liefs,
Eva

Een reactie posten