vrijdag 3 oktober 2014

Mijn recente Ebay aankoopjes #2

Hey!

Laatst nog een blogspost over tweedehands aankoopjes, en nu weer Ebay aankoopjes, haha ja. Nouja ik was gewoon op Ebay aan het rond neuzen. Ik was vandaag lekker vrij en lig al sinds 8 uur lekker onderuit gezakt op de bank met de laptop op schoot, moet kunnen toch?

Sinds vandaag heb ik ook een nieuwe telefoon. Een Samsung Galaxy Trend. Niet het nieuwste model, maar mijn 4 jaar oude Sony Ericsson had eigenlijk toch wel zijn beste tijd gehad. En zolang ik maar op Whats app kan en mijn verslavende spelletje ''The Simpsons taped out!'' kan spelen, ben ik al happy. Ohja en ook nog eens bereikbaar zijn ;) Maar goed, een nieuwe telefoon dus. Dat betekend voor mij: telefoonhoesjes!! Ja dat is voor mij een poosje een verslaving geweest, oeps. Maar toch heb ik een paar leuke gekocht:


Dit is een softcase hoesje. Vind ik persoonlijk toch fijner dan een hardcase. Die heb ik wel eens eerder gehad. Maar die was na (per ongeluk) 1 val al meteen kapot. $1.98.

Ik heb eigenlijk nog nooit een flipcase telefoonhoesje gehad. Dus een keer uitproberen kan geen kwaad. Ook omdat deze kleur groen erg mooi vind! Zelf heb ik een witte telefoon, dus staat vast wel mooi, en je krijgt er ook nog een beschermfolie bij :) $7.70.


En nu is het tijd voor leuke hebbedingetjes!


Ik ben echt gek op zulke bandjes als deze! Gewoon als armbandjes of in je haar in een vlecht. Je krijgt de kleur naar keuze opgestuurd, dus daar ben ik nog wel benieuwd naar eigenlijk. $0.99.



Dit vind ik wel makkelijk voor naar het werk. Normaal heb ik in een grotere rugtas mijn spullen mee. Maar dan loop ik de hele dag met die tas. Nu kan ik gewoon belangrijke spullen in het tasje doen en de rugtas in een kluisje. Ben benieuwd! Want ik heb de witte besteld voor $1.15.


Dit vind ik eigenlijk wel een grappig idee! Wie weet werkt het ook nog. Er zitten 5 in 1 bestelling en de kleuren worden random verstuurd. Ik ben benieuwd wat ik krijg voor $0.99.


Niet echt een hebbedingetje, maar misschien wel nuttig en handig als het echt goed en flexibel werkt voor wat extra oefeningen in huis :) Kleur word random verstuurd. $1.72.


En wanneer deze leuke dingetjes allemaal binnen gekomen zijn, post ik wel weer even een review met mijn menig en foto's :) Voor de meeste heb ik al de verzendbevestiging. En nu al het gevoel hebben dat je niet kan wachten, haha!

Groetjesss!


1 opmerking:

Versatile Eva zei

Dat eerste hoesje is erg leuk!

Liefs,
Eva

Een reactie posten