donderdag 9 oktober 2014

New addiction?

Hey!

Een nieuwe verslaving? Misschien wel. Want ik heb weer iets nieuws met chocola hoor. Ja oeps lekker gezond weer. Maar dit zag ik dus in Duitsland van Rittersport: zomer-mix. (geen idee of het ook al in Nederland te koop is, aangezien ik bijna niet in een Nederlandse supermarkt kom;) ) Chocola met aardbei yoghurt, frambozen cranberry yoghurt én én én: ijskoffie chocola! Of het nou zomer-mix is of niet, dit kon ik niet laten liggen haha.





Als chocolade-fan moest ik mij wel eventjes bedwingen, aangezien in die supermarkt ook al de gewone repen Rittersport al in de aanbieding waren voor €0,59. Maar deze smaken ook zeker erg lekker! Hopelijk komen die frambozen cranberry yoghurt en ijskoffie smaken ook in grote repen chocola! Maar alsnog neem ik elke dag 1 braaf mee in mijn broodtrommeltje naar het werk. Maar vanaf volgende week heb ik 6 dagen in de week met uren van 10.30 tot 19.30 of van 13.00 tot 21.00. Druk druk druk, maar ook dan neem ik ook gezonde dingen mee hoor ;) Want nu lijkt het alsof ik alleen maar chocola eet, haha oeps.


Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten