woensdag 15 oktober 2014

How strange life can be

Hey.

Het is inderdaad even weer een poosje geleden dat ik een bericht heb gepost. Om eerlijk te zijn had ik er niet echt de tijd voor. Ik kan nu even weer veel werken, 3 weken lang wel meer dan 50 uur in de week! Want ik kan het geld had gebruiken. Omdat... mijn relatie momenteel ook voorbij is na omstandigheden. Ik heb het vaak geprobeerd om door te gaan maar op gegeven moment wil het gewoon niet meer als je zelf niet gelukkig bent. Dus woon ik nu samen met mijn katje Luna weer bij mijn ouders. Ik heb mijn oude slaapkamer van toen weer. Het is inderdaad niet meer hetzelfde, want ik was al bijna 2 jaar het huis uit. En de halve verbouwing van de badkamer staat daar ook nog. Lekkere rommel, haha.



Dus dit staat dus naast mijn bed. Even Luna haar mandje ernaast gezet en (buiten beeld) de krabpaal eventjes als nachtkastje in gebruik. Eigenlijk kan ik ook wel een beetje om deze zooi lachen, net als mijn ouders. Want ja mijn moeder zei al: het is niet anders en je kan altijd hier terecht komen. En mijn stiefvader bood zijn excuses al aan voor de zooi en zou de boel opruimen als zijn rug weer beter was. Ach, het komt allemaal wel weer goed. Gewoon positief over alles blijven.

Maarja positief blijven blijft ook wel eens lastig. Want mijn vriend en ik waren wel 6 jaar samen en woonden ook al bijna 2 jaar samen. Maar goed, alleen kan ik het huis niet betalen, terwijl ik daar echt fijn woonde! Maar we moeten doorgaan. Deze week krijg ik te horen of ik een appartementje kan krijgen! Via via via, vrij snel dus wie weet. Ik kan daar best wel zenuwachtig om zijn! Want ja, ik woon prima bij mijn ouders, maar toch wil je je eigen plekje en dan heeft de kat ook weer meer ruimte, want nu is ze veel op mijn slaapkamer omdat ze daar niet weg durft, terwijl de deur gewoon open staat. Maar ze ligt liever lekker op bed of in een doos. En de hond vind ze nog een beetje eng, terwijl de hond van mijn moeder juist dol is op katten. Ja het blijft gek overal hier haha ;)

Maar verder blijf ik gewoon positief, hoop op het beste en ik kom binnenkort weer hier terug met weer leuke blogposts en andere updates :) En als ik tussendoor tijd heb een leuke shoplog of andere leuke dingetjes :)

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten