vrijdag 13 februari 2015

Books reading challenge

Hey!

Normaal ben ik niet zo van de challenges, met uitzondering van de #100happydays op dit moment (waar ik me altijd nog braaf aan houdt :) ). Maar toen zag ik de reading challenge:

Klik voor een grotere afbeelding

Het is inderdaad een hele uitdaging maar wie weet! Want vanmiddag ga ik misschien nog naar de kringloop en dan kijk ik sowieso altijd nog bij boeken. En ondertussen heb ik zelf ook al een leuke verzameling boeken in huis. Het is nog niet zo heel groot en uitgebreid, maar hey, het begin is er ;)

Ik was 50 tinten grijs aan het lezen, maar door alle opspelende hype rondom de film ben ik nu gestopt met lezen in dat boek. En ben ik begonnen in het boek ''De kraamhulp''.


En ja nog een paar leuke kookboeken die ik erbij heb staan! En ja ik gebruik ze ook nog voor kleine leuke recepten. blijft leuk!

Ohja en dit nieuwe boek, moet ik nog wel in beginnen: Alice in wonderland. Met kleine verhalen erin en ook nog illustraties. Het gekke is, is dat het boek op de helft in 1x op de kop is en de titel is dan: Allice in spiegelland. Had deze foto vorige week al op Instagram gepost.


Ja lezen blijft ook naast bloggen en creatief zijn met Postcrossing op dit moment ook een leuke bezigheid voor mij :)

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten