zaterdag 7 februari 2015

Recente Ebay aankoopjes

Hey!

Van Ebay krijg je nooit genoeg, vind ik, haha. En ik heb weer een paar dingetjes op Ebay besteld! Gewoon omdat het leuk is ;)




Oké dit was ik echt nodig: nieuwe beschermfolie voor het beeldscherm van mijn telefoon. 5 stuks voor maar $0,99 :) Link.




Leuke boekenlegger in winterse sfeer met dat sneeuwvlokje! Voor $0,99. Hier ben ik wel benieuwd naar. Link.




En dan nog deze mooie muursticker! Ik had deze al vaker voorbij zien komen, maar vond hem toch weer wat te duur. Nu vond ik hem voor $3,49 en heb hem toch besteld! Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet, aangezien Europa niet in het midden is. Link.




Dit is ook schattig! Een usb stick en ik vind uiltjes al leuk! 8 gig en kost $3,99 :) Link.



Ja ik blijf een lichte verslaving houden aan telefoonhoesjes, haha. Deze kost $1.69. Ik zie net dat op de afbeelding staan dat het de Samsung galaxy s3 mini is, maar ik heb de s4 mini en gelukkig staat dat ook bij het artikel in mijn winkelmandje, check check double check! Link.

Deze keer valt het mee wat ik besteld heb, maar ik kan nu al niet wachten, haha. Herkenbaar?

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten