woensdag 25 februari 2015

Dreamss.... About the future

Hey! 

Iedereen heeft wel dromen voor de toekomst. Maar of deze dromen werkelijkheid worden.. is nog vaak maar de vraag. Kijk, bij het idee dat ik nooit miljonair zou worden heb ik mij bij neergelegd, haha ;) Maar wat zijn wel mooie en misschien wel haalbare dromen? Daarom staat dit nog niet op de bucket list.



Emigreren.
Vanaf mijn 17e kreeg ik toch het gevoel dat ik toch graag eens zou willen emigreren naar het buitenland. Mijn ouders hebben deze stap 10 jaar geleden eens gewaagd om naar Canada te gaan verhuizen, maar dat was op dat moment om gezondheidsredenen van mijn zusje niet haalbaar. Dus woon ik altijd nog in Nederland, haha. Maar ikzelf heb altijd nog de droom om te emigreren naar Oostenrijk of Zweden! En dan bijvoorbeeld een eigen bed&breakfast beginnen in Oostenrijk. Of dromen van een gave eland ranch in Zweden!

Cavia opvang.
Ja iets dichterbij bij huis, maar ik ben altijd al gek geweest van cavia's en het lijkt mij erg leuk om een eigen cavia opvang te beginnen! Zoals een klein cavia dorp. Cavia's opvangen en kijken of ze kunnen worden herplaatst en/of hun oude dagje kunnen doorbrengen. 



Reizen.
Misschien wel een haalbare droom, ligt eraan waar je heen wilt natuurlijk. Reizen door Europa is in mijn ogen haalbaar. Ik was bijna op een roadtrip gegaan door Scandinavië, maar dat ging helaas niet door, maar blijft op de planning staan! Verder lijkt het mij altijd nog mooi om naar Australië en nieuw Zeeland te gaan. Ook wil ik nog wel die Trans Seberian Express tour nog eens doen. (info) Vanaf Moskou bijvoorbeeld.

Verder schiet je er vaak weer dingen te binnen wat je mooi lijkt in de toekomst en heb daarom ook geen langer lijstje dan dit. Omdat ik weet dat veel dingen niet haalbaar zijn, maar erover dromen kan altijd toch ;)

Groetjesss!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten