dinsdag 3 februari 2015

Primark shoplog!

Hey!

Gisteren ben ik naar Enschede geweest, voornamelijk voor de Primark, haha. Maar toch weer een paar leuke dingen meegenomen.


Ja eigenlijk gewoon simpele dingen, maar gewoon wat ik nodig had. Zoals een t-shirt en een shirt met lange mouwen, 2 hemdjes en 2 spijkerbroeken. Ohja en ook nog sokken, die niet op de foto staan haha.

Verder zijn we niet echt de stad verder in geweest want er was veel natte sneeuw en hagel, dus hadden we nog bij de Subway gegeten (die foto had ik gisteren al op Instagram geplaatst) en weer terug. Maar ik ben blij met mijn aankoopjes!

Groetjesss!


2 opmerkingen:

Manon zei

Oeh leuk shirt! Ik wil ook weer eens naar de Primark, zit op 2 km van m'n huis dus moet maar weer eens langs haha.

Marleen zei

2km??! Ideaal haha! :D

Een reactie posten