maandag 16 februari 2015

Nieuwe Scentchips!

Hey!

Bijna iedereen kent het tegenwoordig denk ik wel: Scentchips. Misschien zegt je de naam niet meteen iets, maar het zijn van die kleine wax chips met lekkere geurtjes waar er veel keuze van is tegenwoordig. En ik heb nu ook weer een klein doosje Scentchips meegenomen!


In een klein doosje zitten 8 stukjes na je eigen keuze. Ik heb deze keer sunflower, sweet pea, pear, green tea, cucumber, lavendel, petals en strawberry. (geloof ik, haha). Ik heb de eerste Scentchips al in het brandertje voor een lekkere geur in huis!

Alleen nog eens een keer een ''echt'' Scentchips brandertje halen, want het schijnt toch weer anders te zijn, zeggen ze... ;)

Groetjesss!


4 opmerkingen:

Unknown zei

Lekker zijn ze he!

Dinja zei

Ik ben wel benieuwd naar de lavendel, ik heb zat geurtjes maar neem eigenlijk nooit de lavendel mee.
Ik merk trouwens niet veel verschil tussen het 'echte' Scentchips brandertje en ander brandertje ;)

Marleen zei

Jaaa! Ik wou al eerder nieuwe kopen, maar hield me in omdat het vorige doosje nog niet leeg was, haha ;)

Marleen zei

Die lavendel ruikt wel fijn vind ik, niet zo heftig als een geur verfrisser met lavendelgeur zeg maar. En oké dankje voor de tip! Mis ik dus niks, haha ;)

Een reactie posten