dinsdag 28 april 2015

Blog inspiratie tag.

Hey!

Inspiratie... Aaah nog wel eens een probleem voor mij. Ookal heb ik een schrijf boek in mijn tas mee naar het werk waar ik inspiratie in schrijf, toch wil het niet altijd. Mede omdat ik toch wel druk ben met werk en lange dagen maak. Maar goed, ik blijf door bloggen :) Alleen niet zo vaak. Maar goed, nu kwam ik eigenlijk deze bijpassende tag tegen: De blog inspiratie-tag! Let's see:

Heb je volop inspiratie of loop je wel eens tegen een writersblock aan?
Nou zoals ik het in de intro al zei: nee ik heb niet echt inspiratie de laatste tijd ;)

Als de woorden niet uit je vingers vloeien, hoe voel jij je dan?
Een beetje chaotisch dan. Maar ik probeer het altijd wel te verwoorden of gebruik even een paar woorden om te onthouden. Of ik zoek even afleiding en kijk daarna hoe ik het beter kan verwoorden.

Hoe blijf je gefocust tijdens het uitwerken van een artikel?
Haha niet. Of ik kijk tv of ik vind weer iets leuks op internet. Nee ik heb het concentratievermogen van een eekhoorn zeg ik altijd. En bovendien ben ik sowieso altijd wel actief met vanalles en nogwat en niks.

Welke brainstormtechniek zorgt gegarandeerd voor bloginspiratie?
Nou soms op het werk dat ik zit na te denken en ondertussen een beetje rare katjes zit te tekenen in het schrijf boek wat ik mee heb schiet me iets te binnen. Ook vind ik rondkijken op andere blogs ook leuk en denk je: hey hier kan ik ook wel iets mee, maar dan totaal op mijn eigen manier!

Helpt muziek jou ter inspiratie?
Nee bij mij niet. Want dan ben ik daar weer daarin verdiept en ga ik andere liedjes zoeken, haha!

Waar ontstaan de beste ideeën voor je blog?
Op het werk, maar ook wel als ik in bed lig en daar op mijn telefoon lig te kijken. Daarom heb ik ook op mijn nachtkastje een notitieblokje liggen.

In welke inspirerende omgeving werk je het liefst?
Ik blog altijd in de woonkamer, omdat ik dan lekker comfortabel op de bank zit met mijn laptop.

Heb je ook een blogbijbel op je bureau staan voor als je het even niet meer weet?
Slecht, ik weet niet echt wat een blogbijbel is...

Welke bloggers inspireren jou?
Eigenlijk niemand... Ik kijk wel op veel blogs en volg er ook wel een x aantal. Maar ik kijk ook op blogs die ik niet volg en misschien maar 1x heb bezocht en juist daar een keer iets van inspiratie op vind. 

Heb je nog meer bijzondere inspiratiebronnen?
Ja verschillende eigenlijk... Laatst zei mijn vriend toen we bij de kringloop waren geweest: ''Hey hier kan je ook over bloggen, toch?!'' Thank you darling, waar ook! Maar zo kreeg ik de inspiratie van de ''My furry friend tag'' door de kat natuurlijk! En ja verder ook gewoon mensen en dan voornamelijk wel op het werk omdat ik daar gewoon veel mensen tegen kom.

Leuke tag! Ik heb deze overgenomen van Let's Dust bowl dance.

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten