donderdag 23 april 2015

Kringloop shoplog.

Hey!

Laatst heb ik eindelijk weer eens een bezoekje gebracht aan de kringloop winkel! Weer even lekker rond snuffelen en altijd nog de hoop houden om een pasta bord te vinden zodat die set weer compleet is, haha. Maar nee nog niet gevonden. Maar waar ik wel graag rond blijf snuffelen, is bij de boeken! En ik heb deze keer 3 boeken meegenomen: De dagboek van een Manny (heb ik veel positieve verhalen over gelezen. Verder het boek over kikkers en tongzoenen en het originele boek van Twilight in het Engels. Alle 3 de boeken voor €2,50 per stuk.



Verder heb ik ook EIN-DE-LIJK eens ansichtkaarten gevonden bij de kringloop! Ik las wel eens dat mensen daar kaarten hadden gekocht voor o.a. Postcrossing. Maar eindelijk ben ik deze dus tegen gekomen en heb een stapeltje kaarten meegenomen. 24 stuks voor €0,05 per stuk. 


Ga jij wel eens naar de kringloop? En waarvoor kom je dan of naar wat ben je dan op zoek??

Groetjesss!

1 opmerking:

Renate zei

Leuke boeken! Kringloop winkels blijven leuk om te snuffelen. Vooral naar beeldjes ;)

Een reactie posten