donderdag 30 april 2015

Zwerfpost.

Hey!

Laatst kwam ik op een forum dit leuke onderwerp tegen: Zwerfpost! En ja dan denk je meteen: Oké, zwerfpost? Wat houdt het in? Nou, namelijk het schrijven van leuke brieven en kaartjes voor een onbekend persoon. Het kaartje hoef je niet aan een wildvreemde geven, nee. Je laat dan het kaartje ergens achter met de tekst 'Voor de vinder van deze brief' of 'Deze brief is voor jou'.

Verder is er ook een Facebook pagina voor dit leuke initiatief opgericht: www.facebook.com/zwerfpost. Dat zet je er ook bij op de kaart. Zodat de vinder naar de Facebook pagina kan gaan en kan aangeven dat ze een kaartje gevonden hebben! En hopelijk word dat ook gedaan :) Ook stond dit leuke voorbeeld op de Facebook pagina:



Nu lijkt mij dit ook superleuk om te doen! Zelfs mijn vriend vind dit een leuk en grappig idee! Dus ga ik binnenkort kaartjes en briefjes maken en bijvoorbeeld op het werk achterlaten of in winkels. En wat ik ga maken... Ga ik hier nu niet posten, anders is het geen onbekende meer ;)

Ken jij het idee Zwerfpost? En lijkt het jou ook leuk?

Groetjesss!

1 opmerking:

Laura zei

Hey wat een leuk idee!

Een reactie posten