dinsdag 14 april 2015

Essence gel nagellak.

Hey!

Ik ben vaak op zoek naar leuke nagellakjes en nu zag ik in de folder van de Kruitvat dat ze iets nieuws hebben: Essence heeft gel nagellak, gelnagels zonder lamp. Helemaal nieuw? Ik denk het wel, want het andere soort ''quik en dry'' is niet meer verkrijgbaar. (Vandaar laatst de actie 2 voor €1,50? ;) ) Maar goed, de gel nagellak, iets om te proberen, toch? 



Deze keer heb ik 4 leuke kleurtjes meegenomen die ik serieus nog niet had ;) + de topcoat. Normaal gesproken heb je een basecoat, de kleur lak die je wilt, en de topcoat. De basecoat heb ik nu niet meegenomen, omdat ik eerst wou proberen hoe het met de lak gaat + de topcoat. En ik moet zeggen dat het fijne nagellak is en toch wel tevreden ben :) maar nog niet helemaal het idee van gelnagels. Dus misschien dat ik de basecoat binnenkort nog haal.

Ohja en je krijgt nog bij aankoop van 3 potjes nagellak een gratis nagellak tasje, verkrijgbaar in diverse kleuren. 

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten