dinsdag 7 april 2015

Lucky paper stars #2

Hey!

Voor 2 weken terug had ik een blogpost gemaakt over Lucky stars (klik). En ondertussen is het eerste pakketje met bestelde Lucky star strookjes papier aangekomen. Deze had ik besteld via Ebay en ze zijn vorige week dinsdag
eindelijk aangekomen. 



Dus ook meteen begonnen met vouwen tussen de drukke werkdagen door! En verbazingwekkend was de eerste meteen goed gelukt! Helemaal happy! Maar daarna ging het steeds niet meer, hoe kon dat nou? Bleek dat ik de randjes strakker moest vouwen. Zo gezegd, zo gedaan en ging het meteen een stuk beter :) 




En ook meteen de smaak  te pakken! Erg leuk dit! Ik ga binnenkort weer nieuwe strookjes bestellen en inspiratie op doen hoe ze vaak bewaard worden. Tips zijn altijd welkom!

Groetjesss!


1 opmerking:

anouk zei

haha ik had vroeger ook zo'n stapel met van die dingen, ze zijn er zo leuk en schattig uit! Ga je ze gebruiken voor de sier?

Een reactie posten