vrijdag 23 mei 2014

Even voorstellen

Heey!

Mijn blog heeft nu geen standaard uiterlijk meer, maar alsnog krijgt het uiterlijk nog een persoonlijk tintje! Maar daar ga ik nog eventjes mee experimenteren. Maar eerst zou ik mij nog even voorstellen. 

Mijn naam is Marleen, ik ben 23 jaar en woon sinds januari 2013 samen met mijn vriend en we hebben 2 katjes. We zijn nu 5,5 jaar samen :) Verder vind ik Postcrossing, bloggen en fotografie erg leuk om te doen. En ik werk parttime in een hotel, maar ben altijd nog op zoek naar een fulltime baan. Ook heb ik een uitgebreide muzieksmaak, maar ik vind bands zoals Him, Nightwish, The Birthday Massacre, Linkin Park en Queen mooi om te horen. Verder kijk ik niet echt veel films en kijk verder wel series. En nu ben ik inspiratieloos om meer te typen dusss.....


Zoals ook op mijn andere blog heb ik mijzelf ook geïntroduceerd met het ABC, dus dat zou ik nu ook eventjes doen.


A - Alternatief: Ikzelf hou van een alternatieve kledingstijl. Gewoon omdat ik het leuk vind!

B - Bloggen: tsja, waarom bloggen? Waarom niet? Omdat het toch wel een hobby van mij is!

C - Chocolade: Ja chocolade, ik weet, niet altijd goed ;) Maar ik ben gek op chocolade dus! Met name Milka!

D-  Duitsland: Ik woon maar 5 minuutjes van de Duitse grens vandaan. En ik kom vaak in Duitsland. Gewoon voor de boodschappen, omdat ze daar veel andere dingen hebben dan hier (zoals Milka haha) en de benzine is daar gewoon goedkoper!

E - Ebay: Haha ja ook zo iets, ik ben gek op Ebay en ik mag er ook graag op kijken! Gewoon lekker op zoek naar goedkope hebbedingetjes of iets tegenkomen wat je aaaaaltijd al had willen hebben(not). En telefoonhoesjes! Daar ben ik ook gek op!

F - Fotografie: Ook vind ik fotografie erg mooi om te doen. Het maakt niet uit waar of wat! Dus de foto's die ik hier zal plaatsen, zijn daar deels een soort onderdeel van :)

G - Gestoord: Oh ja weer zo gek zou je denken. Nee ik gewoon prettig gestoord ;) Dat zegt mijn moeder ook altijd haha.

H - Hello Kitty: Ik ben gek op Hello Kitty! 

I - Italië: Italië is eigenlijk wel mijn favoriete land! Ik vind de natuur mooi, het eten en de cultuur. En het mooie weer natuurlijk! En mijn beste vriendin woont daar ook en als het kan, dan gaan we naar haar toe.

J - Johnny Depp: Hij is een van mijn favoriete acteurs! Ik vind hem gewoon geweldig acteren, vooral als Captain Jack Sparrow. Maar ook heb ik alle films op dvd die hij samen met Tim Burton heeft gemaakt.

K - Kerst: Ik ben gek op kerst! Ik vind het gewoon een gezellige tijd, leuke versiering, lekker eten of je nou met de complete familie bent of lekker met z'n 2en. En dan nog de kerstliedjes! Uit volle borst meezingen! Maar dan wel in de auto en dan niet bij een stoplicht dat mensen je raar aan kijken ;)

L - Lady en Luna: Dit zijn de namen van onze katten! Lady woonde al bij mijn vriend en later heb ik Luna geadopteerd. Ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten!

M - Mazda: Mazda is het merk van mijn autootje. Het is een oud model uit 1996, maar hij rijdt prima!

N - Nintendo: Ik ben gek op Nintendo consoles. Ook de games van Mario vind ik helemaal geweldig. Alleen is helaas mijn 2e Nintendo DS overleden :( Binnenkort even een nieuwe scoren! Ook heb ik de Nintendo 3DS van mijn vriend gekregen 2 jaar geleden met kerst :) Ben ik ook nog erg blij mee!

O - Oud: Ik oud? Valt wel mee, vergeleken met mijn vrienden niet, daar ben ik met mijn 23ste een van de jongste! Je bent zo oud als je je voelt.

P - Postcrossing- Postcrossing is ook altijd nog een grote hobby van mij! Ik blog hier ook over. Maar nu ik verder ga in deze blog, word mijn Postcrossing blog voornamelijk alleen nog voor het ontvangen van de kaartjes. 

Q - Queen: Queen is na al die jaren nog steeds een favoriete muziek om te luisteren! 

R - Rood: Ik verf mijn haar en vaak vind ik het nog wel eens leuk om een andere kleur te nemen dan bruin of blond. En op dit moment heb ik donker rood haar!

S - Sneeuw: Velen vinden het verschrikkelijk als het alleen al voorspeld word, maar ik vind het geweldig: sneeuw! Of ik nou ergens heen moet of niet, ik vind het super mooi! 

T- Thee: Ik ben gek op thee drinken en ik koop ook regelmatig nieuwe soorten thee om uit te proberen en te proeven! Zoals nu heb ik thee met granaatappel en framboos, yumm!

U - Uniek: Omdat ik vind dat ieder persoon uniek is en je moet accepteren hoe andere mensen zijn. Hoe raar ze gekleed zijn, dik of dun. Iedereen is uniek.

V - Vissen: Ik ben op 10 maart jarig dus vissen is mijn sterrenbeeld.

W - Weer: Veel mensen klagen over het weer, prima. Maar om eerlijk te zijn, klaag ik nooit over het weer. Vorige week hadden we super veel regen, nouja ik red mij wel in de auto. Ligt er sneeuw? Heerlijk! Is het bloedheet? Daar ga ik mij niet druk om maken. Want tsja, aan het weer kan je niks doen ;)

X - xx: xx? Waarvan? Nouja xx van kusjes ;) Ik doe eigenlijk altijd maar 2x xx en nooit 3, terwijl dat zo beetje standaard is ;)

Y - Ypsilon: Wat is nou weer een ypsilon? Nouja bijvoorbeeld een model auto van Lancia die ik erg leuk vind! En zo noemen ze de Y in het Duitse alfabet. En dat blijft ook bij je hangen, omdat het apart is.

Z -Zen: Eens relaxen op z'n tijd is helemaal niet verkeerd! En ik vind buddha en zen gewoon mooi ook als thema en de stijl.



Nou bij deze dus een soort introductie. Verder ga ik bloggen over allemaal andere leuke dingetjes, dus blijf volgen!

Groetjess!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten