vrijdag 30 mei 2014

Smoothie time!

Hey!

Jaja, het was weer tijd voor een lekkere smoothie! Deze keer heb ik ook weer een simpele, maar lekkere smoothie gemaakt. Dit keer met diepvries fruit. Het is niet zo populair, maar ik vind het lekker!

Ik heb deze keer een smootie gemaakt met bosvruchten, aardbeien en een scheut sinaasappelsap. Het klinkt simpel, maar lekker voor tussendoor.





Diepvries fruit kan gewoon in de blender. Maar het word wel wat dikker en lastig te blenden in mijn mini blender. Daarom doe ik er sinaasappelsap bij in.



Ik heb na het blenden nog wat extra bosvruchten toegevoegd. En dan krijg je het resultaat zoals op de foto hieronder. Iets donkerder van kleur dus.




En hoe het smaakt? Lekker! Er zitten wel pitjes in van de bessen, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. Binnenkort weer verder experimenteren met smoothies!

Keep watching!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten