zaterdag 24 mei 2014

Nintendo DS

Hallo allemaal!

Gisteren zei ik het nog in mijn introductie stukje dat mijn Nintendo DS overleden was. Maar ik heb weer een nieuwe! Ookal is hij tweedehands via Marktplaats en kocht ik hem voor een prikkie, ik ben er erg blij mee! Gewoon weer leuke spelletjes doen waar je nooit te oud voor bent. Zoals de Mario games (Mario kart, Mario party) Professor Layton, Wario Ware, Yoshi Istland, Nintendogs en Rythem Paradise vind ik leuk! Ach, zoveel :D

Oké ik heb eerder een Nintendo DS gehad. Zelfs 2! Eerst een witte en toen een lime groene. Maar deze keer ging ik voor een rode! Happy als een klein kind, maar ik hou gewoon van gamen!

Ennnn vandaag kwam hij binnen! Ja vrij vroeg al. Als er een pakketje word bezorgd staan ze hier vaak al tussen 8 en half 9 voor de deur. En ik werd er dus wakker van, sta je daar met je slaperige kop in de deuropening, dat ik niet eens weet hoe de bezorger eruit zag haha, ik weet alleen nog dat het een man was aan de stem te horen. Dus happy mijn pakketje in ontvangst genomen. Ennn..... gewoon weer in bed gaan liggen, jeeej! Maar rond half 10, 10 uur eruit gegaan en toch maar het pakketje open gemaakt. 

En gelukkig, zoals jullie op de foto zien, is het die ene die ik op marktplaats dus had gekocht! En hij werkt perfect en ziet er ook netjes uit! Wel wat gebruikerssporen, maar verder werken de knopjes prima, geluid doet het ook goed en geen krassen op de schermen. Gelukkig! Want dat is dus toch vaak de gok die je waagt... Helemaal voor het prijsje wat ik ervoor betaald heb.




  



Dus nu is het weer tijd voor andere leuke games. Ik heb er veel en kan me er prima mee vermaken! Zonet alvast een paar games getest en hij werkt gelukkig prima en de knopjes doen het ook goed! Vandaag ben ik toch vrij en alleen thuis, ach ik vermaak mij wel! Straks alleen nog eventjes een weekverslag maken voor mijn Postcrossing blog, dus blijf kijken!


Fijn weekend en groetjesss!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten