maandag 26 mei 2014

Kringloop winkel shoplog

Heey!

Soms ga je naar een winkel en dan denk je: ik zoek alleen dit en dit, meer niet. En dan kom je met totaal andere dingen thuis dan verwacht. (voornamelijk gebeurt dit bij de Action, Big Bazar en Primark ;) toch?). En dit geval was het ook raak toen ik bij een kringloop winkel hier in de buurt ging kijken. 

Ik was op zoek naar een grote staande lamp voor in de woonkamer of 2 dezelfde kleine tafel lampjes. En een klein keuken weegschaaltje. Alleen op het weegschaaltje na, is de missie mislukt ;) Maar waar kwam ik dan wel mee thuis:



- Een leuke groene broek. Ik keek toevallig even bij de kleding en vond de kleur leuk. Verbazingwekkend mijn maat en past prima! €6,50.

- Jaja een keuken weegschaaltje! Dat had ik echt nodig ;) Alleen nog even testen of hij het doet. €1,50.

- Boek Breaking Dawn van Twilight Engelstalig. Ik heb hem al wel in het Nederlands gelezen en de films al 10x gezien. Toch is dit wel een mooi boek en een speciale editie staat erin. €2,50.

- Een leuk setje met 2 waxinelicht houdertjes. Misschien dat ik het nog een ander kleurtje geef of zo. Weet ik nog niet. Simple but cute! €1,00.

- En tot slot een leuke beker van Hello Kitty! Want ik ben gek op Hello Kitty! Wie weet kom ik er aan toe om een blogpost te maken met al mijn Hello Kitty dingetjes, nouja mochten mensen dit leuk vinden om te zien ;) €0,50.


Het gekke is dat als je niks nodig bent, dat je heel veel leuke dingen ziet. Maar denk je: ohja daar hadden ze veel van die leuke dingetjes en dan ben je er, weinig... Maarja dat is overal zo ;) Daarom neem je ook altijd dingen mee wat je niet nodig bent ;) Maar het klinkt gek, maar ik heb het eigenlijk nooit gedacht dat ik voor kleding zou slagen bij een kringloop winkel. Maar ik ben wel blij met die broek! Nu eventjes in de wasmachine en morgen showen op de verjaardag van mijn moeder. Kijken wat voor reacties ik krijg, aangezien ik nooit een gekleurde broek aan heb. Wie weet ga ik vaker kijken voor kleding! Zolang het nog goed is...

Maar goed, dit is dus eventjes een simpele shoplog. En er volgen vast nog wel meer van aankoopjes bij andere winkels en wie weet dat ik voor iets kan slagen bij een andere kringloop winkel hier in de buurt. Want eigenlijk wou ik nog steeds een lamp hebben.... ;)

Groetjesss




2 opmerkingen:

Unknown zei

JAAAAAAAAAAAAA Mar, hello kitty collectie blogpost moet je echt doen! haha oké, ik ben in ieder geval heel erg excited

Marleen zei

Haha oké wie weet ooit!! :D

Een reactie posten