maandag 29 september 2014

Life in pictures week 39

Hey!

En daar zit ik dan eindelijk, lekker onderuit gezakt op de bank met een zakje rozijntjes en een flesje water. Eindelijk eventjes wat rust, want het was weer een vrij drukke week, amper tijd gehad om te bloggen. Foei foei foei. Dus eventjes weer een life in pics :)

Maandag 22 sep.



Vandaag weer eens bij de kringloop geweest. Ja dat was alweer een tijdje geleden. Maar het enige wat ik gekocht heb, zijn deze 2 boeken. Ik was nog op zoek naar een kastje, maar helaas ;)

Dinsdag 23 sep.



Dinsdag had ik ook al een blogpost gemaakt dat ik bij de Intratuin was geweest. En dit mooie setje staat dus nog mooi op tafel en met de kaarsjes aan ziet het er ook leuk uit :)

Woensdag 24 sep.


Dit keer weer een foto van op het werk weer. En ja die dag was het ook waardeloos weer. Ik was al kletsnat geregend en had het koud, terwijl ik het normaal nooit snel koud heb, haha. 


Donderdag 25 sep.


Kleine wereld onderweg met mist. Maar verder let ik wel goed op hoor ;) Want mijn telefoon had ik in een houder geklikt op het raam, want ik ga niet onderweg met mijn telefoon spelen!

Vrijdag 26 sep.


Dit is geen stofzuiger, maar een stoomreiniger. Hiermee hebben we in huis werkelijk ALLES schoongemaakt. Want we komen niet van de vlooien af bij de katjes :( Dus serieus van 14.00 tot 22.00 bezig geweest met schoonmaken en daarna alles ingespoten met bestrijdingsmiddelen. Ja echt wat een rotwerk.Ondertussen zijn ook nu nog steeds de katjes aan het logeren bij een vriend van ons. En daar hebben ze vrijdag en zondag een douche gehad met anti vlooien shampoo. Nee dit vonden ze niet leuk, maar dit is het beste voor ze en hopelijk zijn we eindelijk van die nare rot beestjes af! Want we hebben de afgelopen maanden al meer dan 300 euro kwijt geweest aan bestrijdingsmiddelen, pilletjes en pipetjes. :(

Zaterdag 27 sep.

Ook vandaag een drukke dag gehad, werken bij van der Valk, verjaardag van de moeder van mijn vriend. En nee, eigenlijk geen eens een foto, haha. Next time better ;)

Zondag 28 sep.


Dit is een nieuwe verslaving van mij: de iced frappé van de Mc Donnalds! Heeft verder geen uitleg meer nodig, haha!


Het lijkt zo weinig wat ik deze week gedaan heb, maar alsnog heb ik deze week 5 dagen gewerkt en vrijdag de hele dag schoonmaken en zondag ook weer. Ja dus nu even tijd voor mezelf! :)

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten