donderdag 18 september 2014

Postcrossing update

Hey!

Ik was ooit begonnen met bloggen over het onderwerp Postcrossing. En toch blijf ik het een leuk onderwerp om over te bloggen. Dus bij deze even een kleine update hoe het momenteel met mijn Postcrossing statistieken gaat!



Momenteel heb ik 178 kaartjes verstuurd (dat ze aangekomen zijn) en 174 ontvangen. Ook zijn er nog 4 kaartjes onderweg en helaas 7 kaartjes expired (een kaartje die na 60 dagen reizen nog niet aangekomen/geregistreerd is, is expired). Ook kan ik maximaal 12 kaarten tegelijkertijd onderweg hebben. Dus ik kan binnenkort weer adressen opvragen!



Verder doe ik Postcrossing altijd nog met plezier en het blijft leuk om kaartjes weer te ontvangen! En natuurlijk heb ik ook een paar favoriete kaartjes die ik ontvangen heb. Zoals deze:


Lithuania, 9 sep.

Taiwan, 2 aug.

Finland, 1 aug.

 
Taiwan, 29 juli.

 Italia, 24 juli.

Taiwan (JETOY!! <3) 9 juli.


Ja dit zijn voornamelijk toch de mooiste kaarten die ik de afgelopen maanden ontvangen heb. Maar ik heb ondertussen al heel veel mooie ontvangen. Want ik ben al een jaar lid van Postcrossing. En nog altijd actief :) (ik zag vorige week per toeval dat ik al een jaar lid ben). Verder blijf ik de kaartjes sparen en mijn voorkeur veranderd soms ook nog wel eens. Maar kaartjes van Jetoy (de laatste), cute cats en bergen/mountains blijven mijn grote favoriet! Ook vind ik toeristen ansichtkaarten wel mooi, alleen die worden een beetje te gewoontjes vind ik, voornamelijk omdat ik heel veel toeristische ansichtkaarten uit Duitsland heb ontvangen Maar eigenlijk blijft het altijd leuk als je een kaartje ontvangt! Alhoewel je soms raar kan opkijken als je een kaartje ontvangt met iets waar je voorkeur totaaal niet in de buurt komt, zoals laatst een kaartje met een oude oma erop of een kaartje met bloemen. Maar zoals ik al zei: kaartjes!!

Ben je verder niet bekend met Postcrossing, op mijn oude blog heb ik hier een stukje uitleg. of bekijk de website: www.postcrossing.com. Vragen? Vraag gerust ;) Want het is een hele leuke hobby!

Groetjesss!


1 opmerking:

Versatile Eva zei

Wat leuk dat je dit doet!

Liefs,
Eva ♥

Een reactie posten