zaterdag 6 september 2014

Results to do list summer 2014

Hey!

Ongeveer 1,5 maand geleden had ik een blogpost gemaakt over mijn to do list voor deze zomervakantie. Op de lijst stond voornamelijk werken, en dat is voornamelijk wel goed gekomen ;) Want ik heb tussen de 30 en 40 uur in de week! Wauw dat was lang geleden, maar lekker verdienen dus! Maar wat is er verder nog van mijn lijstje terecht gekomen?

Ik haal even de blogpost erbij om het even te bekijken:klik.


Uitjes:

- Het festival der zoete verleidingen. Dit stond voor 7 aug. op de planning, maar toen moest ik onverwachts werken van 10 tot half 8. En aangezien ik vrijdag en zaterdag ook moest werken, kwam ik hier helaas niet meer aan toe. Hopelijk volgend jaar weer! (dit zei ik ook vorig jaar, oeps)

- Expo zand sculpturen. Ook hier ben ik nog niet aan toe gekomen maar dit is voorlopig ook nog niet afgelopen.

- Zwemmen in de Bonte Wever in Assen. Ook nog niet aan toegekomen maar dat willen we ook nog eens doen als mijn vriend weer in Nederland is.

- Naar het strand. Nouja ik zei niet wat voor strand, want het enige strand wat ik gezien heb was aan een recreatieplas in de buurt ;) Maar ik wil nog eens naar de zee, alleen houdt mijn vriend hier niet zo van.





Dingen in en rondom huis:

- Houten kistjes bewerken. Verdorie, ook nog geen tijd voor gehad. Maar denk dat het nu ook niet meer word, aangezien het mooie weer toch een beetje over is. Misschien kan ik er iets anders mee doen :)

- Postcrossing kaarten sorteren. JAAA dit heb ik wel kunnen doen! Meteen alles op volgorde gelegd en opgeschreven waar ze vandaan komen, hoe lang ze erover deden en de aantal afgelegde kilometers. Ik moet ze alleen allemaal nog weer insnijden op die leuke DIY manier. Want tot nu toe heb ik er... ik gok 30 ingesneden, maar heb nog veel te gaan!

- Mijn boekenkast opruimen. Ja ook dit heb ik gedaan. Binnenkort nog wel meer ruimte maken voor boeken en nieuwe boeken scoren bij de kringloop winkel. Ook zag ik dat in de stad een boekenwinkel die veel boeken in de uitverkoop had. Onthouden dus!

- Spulletjes op Marktplaats zetten. Ook gedaan, maar helaas met weinig succes en verkocht 1 ding voor 10 euro. De rest plaats ik steeds opnieuw in de hoop...

- Grasmaaier. Ohja, oeps...

- Zelf ijs maken. Check! Ook gedaan! Maar wel gewoon simpele ijsjes in een vormpje. Ik heb ijs gemaakt met Sprite en gummy beertjes. Cristal clear koolzuurvrij met bessensmaak en kleine stukjes aardbei. (jammer dat de aardbeien niet bleven drijven en op 1 hoopje kwamen). Yoghurtijsjes met stukjes banaan en een beetje suiker. En gewoon ijsjes gemaakt van limonade, ook erg lekker!


Dusja er is toch nog wel iets terecht gekomen van mijn to do list. Maar dan wel de dingen voor in huis omdat ik het gewoon druk had, maar daar had ik ook al eens over gepost. Maar wie weet hebben we straks meer tijd om wat uitjes te gaan doen. Want we willen misschien ook nog op vakantie! Ik heb al een aantal ideeën, maar nog niks is zeker dus wie weet! En wie weet kan ik nog meer dingen doen uit dit lijstje ;)

Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten