dinsdag 19 augustus 2014

20 facts about me

Hey!

20 facts about me ofwel 20 feitjes over mij. Zulke dingen zijn best wel eens lastig om uit te leggen, maar toch heb ikzelf 20 leuke weetjes over mij op papier gezet:

Mijn vriend was eerst een jaar mijn beste vriend voordat we een relatie kregen.

Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten.

Ik ben gek op gamen.

Ik heb nog nooit Starbucks gehad.

Mijn vriend is 10 maanden jonger dan mij.

Ik heb veel vrienden uit andere landen.

Ik heb een zusje die 3 jaar jonger dan mij is.

Ik hou van fotografie en ben graag creatief bezig, alleen erg inspiratie-loos op dit moment :(

Ik ben gek op Hello Kitty!

Ik heb het nooit snel koud en daardoor ben ik ook gek op sneeuw en ijs.

Soms draag ik T-shirts en truien van mijn vriend omdat dat zo lekker zit

Mijn ouders zijn gescheiden sinds begin 2009 en heb amper contact met mijn vader.

Ik kan een hele watermeloen zo op eten!

Ik kan mij niet druk maken over het weer, je kan er toch niks aan doen... 

Ik vind het leuk om te was te doen. (moet je mijn moeder eens over horen, haha)

Ik heb een hekel aan de kleur geel.

Ik woon 5 min van de Duitse grens af en kom er vaak en graag voor tanken en boodschappen.

Ik kan niet rekenen en ben/was altijd erg slecht in wiskunde.

Ik ben erg inspiratie-loos op dit moment over smoothies...

En ik heb 2 banen op dit moment, omdat ik gewoon wat extra's nodig ben.


Ja toch wel iets over mijzelf, aangezien ik verder nooit echt veel over mij in het persoonlijk vertel ;) Maar dat vind ik ook wel lastig hoor, vertellen over jezelf. Maar hopelijk is het toch een leuk lijstje geworden ;) Want ik ben zoals ik ben en iedereen is zoals hij/zij/het is :)




Groetjesss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten